۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
ارزش معاملات در تالار بورس ارومیه ۳۵ درصد افزایش یافت
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی:

ارزش معاملات در تالار بورس ارومیه ۳۵ درصد افزایش یافت

ارومیه - مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از افزایش ۳۵ درصدی ارزش معاملات در تالار بورس ارومیه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیمای ارومیه، وحید جوادی با اعلام این خبر گفت: در اسفند ماه ۹۸ بیش از ۴۳۵ هزار اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش بیش از سه هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت که ۵۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: ارزش معاملات تالار ارومیه نسبت به بهمن ماه با رشد ۳۵ درصدی همراه بود.

وی افزود: شاخص کل بازار بورس با ۳۴ هزار و ۱۴۸ واحد افزایش در مقایسه با پایان ماه گذشته به ۵۱۲ هزار و ۹۰۳ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۸۵ واحد افزایش به رقم ۶۵۹۱ واحد رسید.

جوادی بیان کرد: در این ماه در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۵۳۵ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش با ۹۴۵ میلیارد ریال معامله در اسفند ماه توانست ۲۴ درصد از کل ارزش معاملات را بدست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: همچنین در این سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۲۹۴ میلیارد ریال معامله در اسفند ماه، هشت درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.

کد خبر: ۱۱٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha