۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
اموال مازاد دولت در قزوین فروخته می‌شود
استاندار قزوین:

اموال مازاد دولت در قزوین فروخته می‌شود

قزوین- جمالی‌پور، استاندار قزوین گفت: اموال مازاد دولتی که مدت زمان زیادی از رکود و بلااستفاده بودن آن گذشته است، شناسایی و فروخته می‌شود.

هدایت الله جمالی‌پور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در شرایطی که دولت با مشکلات اقتصادی متعددی مواجه است و بسیاری از پروژه های ارزشمند به دلیل عدم تامین اعتبارات نیمه کاره باقی مانده است انباشت اموال دولتی مازاد منطقی نیست و از این رو در استان قزوین باید تلاشی مضاعف برای مدیریت این اموال صورت گیرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر  نیاز است تا با تشکیل کمیته‌ای تخصصی برای این منظور در استان اموال مازاد دولتی شناسایی و راهکارهای استفاده مجدد و بهینه از این اموال ارائه شود.

استاندار قزوین گفت: فروش سریع این اموال مازاد به علاوه این که موجب چابکی و حذف اموال متروک  می شود میتواند موجب تامین اعتبار و بهره برداری بهینه از این اموال شود.

جمالی‌پور بیان کرد: حداقل ۵۰ درصد از این اموال می‌تواند به صورت تهاتر خدمات در اختیار شهرداری ها و مردم قرار گیرد و در مناطق روستایی در صورتی که دهیاری ها و بخشداری ها طرحی برای استفاده مجدد از این اموال دارند می توانند طرح های خود را جهت بررسی ارائه کنند.

وی بیان کرد: اولویت ما احیاء این اموال مازاد به کمک بخش خصوصی و تبدیل شدن آنها به بازارچه ها و مناطق نمونه گردشگری است و در صورتی که کاملا بلااستفاده و غیر قابل احیاست باید فروخته شود و از اعتبارات آن جهت حل مشکلات اعتباری امروز کشور بهره گرفت.

کد خبر: ۱۱۳٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha