۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
۷ خانه مسافر و سفره خانه سنتی در ایلام پلمب شد
مدیرکل میراث فرهنگی ایلام:

۷ خانه مسافر و سفره خانه سنتی در ایلام پلمب شد

ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: طی یک هفته گذشته با توجه به شیوع کرونا، هفت خانه مسافر و سفره خانه سنتی در استان پلمب شده است.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت و گو با بازار اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و نادیده گرفتن هشدارهای کمیته بحران میراث فرهنگی ایلام، تاکنون چهار سفره خانه سنتی و سه خانه مسافر پلمب شد.

وی عنوان کرد: این واحدها که زیر نظر میراث فرهنگی استان ایلام هستند، در بازدیدهای نظارتی انجام‌شد به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ابلاغی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای سلامت شهروندان و هم‌وطنان هرگونه اسکان و پذیرش مسافر در مسافرخانه‌ و بوم گردی ها ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

شنبه زاده تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای صحیح مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اقدامات نظارتی بازرسان ستاد خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز تشدید شده است.

وی اعلام کرد: امسال با توجه شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از آن، تمامی واحدهای گردشگری ایلام تعطیل‌شده و آمار پذیرش مسافران در این ایام به صفر رسیده است.

کد خبر: ۱۱٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha