۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
اندازه تصویر گوشی خود را با «اسکرین آمپلی فایر» به ۱۳ اینچ افزایش دهید!
تازه های دنیای تکنولوژی؛

اندازه تصویر گوشی خود را با «اسکرین آمپلی فایر» به ۱۳ اینچ افزایش دهید!

گجت اسکرین آمپلی فایر با استفاده از یک عدسی تخت قادر است تصویر تلفن همراه شما را به ۱۳ اینچ افزایش داده و بدون افت کیفیت بر روی خود نمایش دهد.

به گزارش بازار، با افزایش تقش تلفن های همراه در زندگی روزمره، امروزه گوشی های هوشمند به نوعی، بزرگترین همراه بسیاری از ما در زندگی مدرن محسوب شده و بسیاری از کارهای روزمره با استفاده از آنها صورت میگیرد. 

در این میان، بسیاری از کاربران گوشی های تلفن همراه هوشمند، از تلفن همراه خود برای تماشای فیلم و یا ویدئو چت های طولانی مدت استفاده می کنند که این کار، به دلیل امواج رادویی منعکس شده از اسکرین تلفن همراه و سایز کوچک آن، منجر به ایجاد خستگی و ضعف در چشم کاربران می شود. 

اما اگر شما هم جزو این دسته از کاربران حداکثری از نلفن همراه هستید، اصلا جای نگرانی نیست. صفحه نمایش «اسکرین آمپلی فایر» دستگاهی است که این مشکل را به سادگی حل کرده است. 

این صفحه ۱۳ اینچی که در حقیقت از یک عدسی تخت نانو ساخته شده، تصویر پخش شده بر روی اسکرین تلفن همراه شما را بدون افت کیفیت به یک صفحه بزرگ تبدیل خواهد کرد. 

برای استفاده از این وسیله سبک و مناسب، کافی است تلفن همراه خود را پشت آن قرار داده تا بتواند تصویر پخش شده بر روی آنها را با کیفیتی بالا روی صفحه خود به نمایش در آورد. 

این وسیله به هیچ عنوان به منبع برق نیاز نداشته و لذا تا زمانی که ضربه نخورد، هیچ استهلاکی برای کاربران در بر نخواهد داشت و می توان به صورت مادم العمر از آن استفاده کرد. شرکت سازنده این گجت اعلام کرده که می توان از آن برای استفاده از تمامی گوشی های تلفن های هوشمند همراه بهره برده و اسکرین آمپلی فایر تنها سایز تصویر دریافتی از گوشی شما را با حذف تشعشعات رادیویی به نمایش در می آورد.

قیمت این گجت جذاب نیز تنها ۲۸ دلار بوده و در تمامی بازارهای اینترنتی معتبر جهان در دسترس است.

کد خبر: ۱۱۳٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha