۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
درخواست از وزیر اقتصاد برای ساماندهی ته‌لنجی در شمال استان بوشهر
نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

درخواست از وزیر اقتصاد برای ساماندهی ته‌لنجی در شمال استان بوشهر

بوشهر- جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد خواست، برای ساماندهی ته‌لنجی در شمال استان بوشهر به عنوان تنها راه بهبود معیشت مردم گناوه و دیلم ورود کند.

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به فقر و محرومیت مردم استان علیرغم درآمد سرشار نفتی اشاره و اظهار داشت: استان بوشهر بیشترین درآمد ارزی را برای کشور به ارمغان آورده ولی مردم در فقر و تنگدستی زندگی می‌کنند و پول این استان برای مرکزنشینان و کلان‌شهرها خرج می‌شود.

وی افزود: دولت سیزدهم با شعار عدالت طلبی ورود کرده و اکنون از آیت الله رئیسی و وزرا انتظار داریم با بهبود خدمت رسانی به مناطق محروم بویژه بوشهر، مردم‌ را امیدوار کنیم تا شاهد رفع فقر و محرومیت به معنای واقعی کلمه باشیم.

نماینده شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با درخواست از وزیر اقتصاد برای ساماندهی ته‌لنجی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: ته لنجی تنها راه معیشت مردم شمال استان بوشهر است و اگر ساماندهی نشود لطمات جبران ناپذیری به معیشت مردم وارد می‌شود.

جمیری گفت: توسعه بنادر تجاری و افزایش امکانات و تجهیزات این بنادر امری بسیار مهم است که وزیر اقتصاد و گمرک ایران باید در این راستا اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: اجرای کامل و دقیق راه آهن بوشهر - شیراز از مطالبات دیرینه مردم استان است و از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم اعتبار لازم را تامین و این آرزوی مهم را برآورده کنند تا شاهد رونق بیشتر بنادر استان باشیم.

جمیری به وضعیت نامطلوب آب شرب مردم بوشهر اشاره و یادآور شد: تکمیل آب‌شیرین‌کن‌های در دست اجرا و نوسازی شبکه‌های انتقال آب از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید اداره آب و فاضلاب استان و مجموعه وزارت نیرو در دستور کار قرار دهند تا مردم از بی آبی نجات پیدا کنند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد نرخ بیکاری در استان از مدیران وزارت نفت و پارس جنوبی خواست نسبت به اجرای مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی استان در پارس جنوبی اقدام کنند تا بیکاری کمتر شود.

کد خبر: ۱۱۳٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha