۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
استفاده از ظرفیت‌های بودجه ۱۴۰۰ برای اتمام پروژه‌های راهسازی
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل مطرح کرد

استفاده از ظرفیت‌های بودجه ۱۴۰۰ برای اتمام پروژه‌های راهسازی

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های قانون بودجه ۱۴۰۰ برای اتمام پروژه‌های راهسازی تاکید کرد.

به گزارش بازار، خیراله خادمی در جلسه با انجمن شرکت‌های راهسازی ضمن اعلام آمادگی شرکت ساخت برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به منظور تامین اعتبار لازم برای پیشبرد عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی، گفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت و شخص رئیس‌جمهور، فعال نگه داشتن کارگاه‌های عمرانی و پروژه‌های زیربنایی در شرایط فعلی کشور است و باید با کمک و همراهی پیمانکاران متمرکز در بخش عمرانی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مالی پروژه‌ها به عمل آوریم.

خادمی تامین منابع مالی برای پروژه‌های راهسازی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل را از دغدغه‌های اساسی وزیر راه و شهرسازی بیان کرد و خواستار بررسی و ارائه پیشنهادهای کارشناسی شده توسط انجمن شرکت‌های راهسازی در این خصوص شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، افزود: در این جلسه مقرر شد انجمن شرکت‌های راهسازی روش‌های مختلف تامین مالی پروژه‌های راهسازی را در کمیته‌های کارشناسی خود بررسی کرده و پیشنهادهای اجرایی را در جلسات مدیریتی با مدیران شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور مطرح و به بحث و تبادل‌نظر بگذارد.

کد خبر: ۱۱۳٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha