۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کردستانی‌ها ۳ میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند
سال گذشته؛

کردستانی‌ها ۳ میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند

کردستان - مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: مشترکان استان سال گذشته سه میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند.

احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار از افزایش مصرف گاز مشترکان کردستان در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ خبرداد و  اظهار داشت: میزان مصرف گاز در استان سال ۹۷  بیش از ۲ میلیارد و ۹۴۹ میلیون مترمکعب بود.

وی اضافه کرد: میزان مصرف گاز  توسط مشترکان استان در سال گذشته به ۳ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲هزار و ۳۵۹  متر مکعب رسید که این میزان بیانگر افزایش ۱۸.۶ درصدی مصرف گاز در استان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز طبیعی در اسفند سال ۹۸ نسبت به ۹۷ هم چهار درصد افزایش داشته است، گفت: اسفند سال گذشته ۳۲۲ میلیون و۵۷۶ هزار و ۱۲۶ مترمکعب بوده است.

فعله گری با بیان اینکه دوازدهم پرمصرف ترین روز اسفند ماه سال گذشته بود، خاطرنشان کرد: در این روز ۱۲ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۴۹۱ مترمکعب گاز مصرف شده است.

وی یادآور شد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم مراجعه حضوری کنتورخوان ها به درب منازل برای قرائت کنتور از مشترکین گاز کردستان درخواست می کنیم اعداد سیاه رنگ کنتور خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ ارسال و با پرداخت به موقع قبوض گازبهاء این شرکت را در ارائه خدمات مستمر و مداوم یاری کنند.

کد خبر: ۱۱٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha