۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
تکلیف مسکن فرهنگیان زنجان باید مشخص شود
استاندار زنجان:

تکلیف مسکن فرهنگیان زنجان باید مشخص شود

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه باید نسبت به خانه دار شدن فرهنگیان در استان زنجان آموزش و پرورش مدیریت لازم را مد نظر قرار دهد،گفت: باید تکلیف مسکن فرهنگیان مشخص شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی اختصاص زمین برای مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی در محل استانداری زنجان گفت: باید نسبت به خانه دار شدن فرهنگیان در استان آموزش و پرورش مدیریت لازم را مد نظر قرار دهد. 

وی اظهار کرد: این نگاه را که یک مدیر ممکن است با واگذاری دارایی‌های مازاد در مجموعه خودش زیر سوأل برود درست نیست. 

استاندار زنجان با بیان اینکه باید این تفکر را کنار بگذاریم چرا که این رویه مانعی بزرگی برای تسهیل گری در اجرای طرح‌ها است،گفت: با واگذاری برخی دارایی‌های مازاد مثل زمین، منشأ خدمات قابل توجهی در قسمت‌های دیگر می شویم. 

افشارچی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی جدا از هم نیستند و لازم است در پیشبرد طرح‌ها، امکانات را در اختیار یکدیگر قرار دهند و باید تکلیف مسکن فرهنگیان مشخص شود. 

در ادامه این جلسه، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مسکن فرهنگیان در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: برای فرهنگیان متقاضی مسکن در طرح اقدام ملی در منطقه شرق زنجان دو هکتار زمین نیاز است و این نیاز در سایه همکاری خود آموزش و پرورش قابل حل است.

مسعود بیات منش با بیان اینکه در مناطق پونک و گلشهر زنجان ۱۷ هکتار زمین با کاربری آموزشی پیش بینی شده است،ابراز داشت: این میزان زمین بیشتر از نیاز این مناطق را هم می‌تواند پاسخگو باشد.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • طاها IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      6 0
      تورو خدابه مشکل این فرهنگیان هم توجه کنید بیشتر ازدوسال هست بلاتکلیف موندن به همه اجازه انتخاب دوسه جارو دادن تا از اون دوسه جا قرعه کشی بکنن ولی به فرهگیان همون فقط الهیه رو پیشنهاد دادن یعنی چی این تبعیض