۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
سیستم تصفیه آب خاکستری در مازندران بومی سازی شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

سیستم تصفیه آب خاکستری در مازندران بومی سازی شد

آمل- خلیلی، یک فعال در حوزه شرکت های دانش بنیان در مازندران از طراحی و تولید پکیج تصفیه آب خاکستری و بومی سازی آن در استان خبر داد.

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار بازار که در زمینه تصفیه آب وفاضلاب فعالیت دانش بنیان دارد، با بیان اینکه در حوزه تخصصی آب و فاضلاب فعالیت داریم، افزود: تصفیه آب های نیمه صنعتی و صنعتی، پسماند، تصفیه خانه های فاضلاب روستایی و غیره از جمله حوزه های فعالیت به شمار می رود.

وی با اشاره به منابع محدود آبی و مشکلات سفره های زیرزمینی آبی ادامه داد: اینکه چه روش هایی را می توان در پیش گرفت که در مصرف آب صرفه جویی شود و از روش های مختلفی برای تصفیه آب و فاضلاب بهره گیری می شود.

وی با بیان اینکه فرآیند پکیج آب خاکستری توسط چند شرکت محدود انجام می شود، گفت: با این پکیج می توان فرآیند تصفیه را انجام داد و آب را برای فضای سبز و محیط زیست بهره برداری کرد.

خلیلی یادآور شد: پکیج آب خاکستری در استان بومی سازی شده و در چند مجموعه در استان راه اندازی شده است.

وی با اظهار اینکه در این پکیج ها مراحل تصفیه در چند مرحله صورت می گیرد، افزود: کاهش سختی و آلاینده ها از جمله مزایای این روش به شمار می رود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت دستگاه، پکیج می تواند ابعاد مختلفی داشته باشد و کمترین ظرفیت آن تصفیه پنج مترمکعب پساب در شبانه روز است و این طرح در قالب پرتابل طراحی و تولید شده است.

کد خبر: ۱۱۲٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha