۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
تاکید «رضایی» بر وجود هماهنگی میان تیم اقتصادی دولت
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد

تاکید «رضایی» بر وجود هماهنگی میان تیم اقتصادی دولت

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: معاون اقتصادی رئیس جمهور بر وجود هماهنگی میان تیم اقتصادی دولت تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: امروز صبح نشست هم‌اندیشی و کارآمدی سیاست‌های کلان نظام با حضور محسن رضایی بررسی شد.

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: امروز ساعت ۶ تا هشت صبح جلسه هم‌اندیشی و کارآمدی برای بررسی نحوه اجرای سیاست‌های کلی نظام با حدود بیش از شصت نفر از نمایندگان برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین افزود: ما از معاون اقتصادی رئیس جمهور دعوت کرده بودیم تا در این نشست ضمن تبیین وضعیت اقتصادی کشور و راهبردهای دولت در این خصوص اعلام کند دولت چه سیاست‌هایی برای کنترل قیمت‌ها، کاهش کسری بودجه، رونق کسب و کار و افزایش سرمایه اجتماعی دارد.

وی تصریح کرد: آقای رضایی تحلیلی از وضعیت اقتصادی کشور ارائه کرد و در ادامه به سوالات نمایندگان در زمینه‌های گوناگون پاسخ داد و اعلام کرد، هماهنگی بسیار خوبی در میان تیم اقتصادی دولت وجود دارد و در حال بررسی مسایل کشور هستند، دولت برای مشکلات اقتصادی و کسری بودجه برنامه دارد و مردم در آینده‌ای نزدیک شاهد تاثیرات این برنامه در کشور خواهند بود.

کد خبر: ۱۱۲٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha