۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
تردد کامیون‌ها در مرز تمرچین به روزانه ۶۰ دستگاه رسید
مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی:

تردد کامیون‌ها در مرز تمرچین به روزانه ۶۰ دستگاه رسید

ارومیه- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از شش مرز رسمی واقع در استان تنها مرز تمرچین پیرانشهر فعال است، گفت: در این مرز نیز میزان تردد کامیون‌ها تنها به روزانه ۶۰ دستگاه کاهش یافته‌است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری استان، ارسلان شکری با اعلام این خبر گفت: با توجه به کاهش تردد کامیون‌ها، در حال حاضر ۴۹۰ دستگاه کامیون برای تخلیه و ترانزیت در این مرز متوقف شده‌است.

وی افزود: از این تعداد، ۳۱۲ دستگاه را کامیون‌های تخلیه در مرز و ۱۷۸ دستگاه را کامیون‌های ترانزیتی و حمل یکسر تشکیل می‌دهد.

شکری با بیان اینکه محموله کامیون‌های ترانزیتی اغلب شامل خودرو و سوخت است، بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با سایر استان‌ها اعزام ناوگان بین‌المللی و ترانزیتی بدون هماهنگی، به آذربایجان‌غربی متوقف شده تا با اعمال مدیریت بهینه در ترخیص این ناوگان تهدیدی از نظر بهداشتی متوجه رانندگان نباشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای تردد کامیون‌های کشورهای همسایه از مسیر مرزهای استان مشکلی نیست و کامیون‌های متعلق به این کشورها می‌توانند به راحتی از مرز به خارج از کشور تردد کنند.

کد خبر: ۱۱٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha