۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
فعال شدن سامانه ثبت نام طرح تولید جهش مسکن از چهارشنبه
رییس کمیسیون عمران مجلس خبر داد

فعال شدن سامانه ثبت نام طرح تولید جهش مسکن از چهارشنبه

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: سامانه ثبت نام طرح تولید جهش مسکن طراحی شده و از روز چهارشنبه رونمایی و فعال و افرادی که مشمول قانون جهش تولید مسکن هستند می‌توانند در سامانه جدید ثبت نام کنند.

به گزارش بازار، محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلام گفت: در برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در ثبت نام متقاضیان محدودیتی ایجاد نشود تا متقاضیان بتوانند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که قبلاً در سامانه قبلی تحت عنوان مسکن ملی ثبت نام کرده اند ثبت نام آن‌ها محفوظ است، گفت: ثبت نام این افراد نیز مشکلی ندارد و می‌توانند از تسهیلات طرح جهش تولید مسکن استفاده کنند و نیازی به ثبت نام مجدد در سامانه جدید ندارند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضیانباید متأهل و ۵ سال ساکن شهر محل سکونت خود باشند که البته از نظر ما این شرایط قابل تجدید نظر و بررسی بیشتری است.

محمدرضا رضایی کوچی ثبت نام بانوان مجرد بالای ۳۵ سال برای دریافت مسکن بعنوان سرپرست خانوار را یکی دیگر از شرایط خوب این طرح دانست و اعلام کرد: علاوه بر بانوان بالای ۳۵ سال بدنبال ایجاد شرایط برابری هستیم که آقایان مجرد بالای ۴۰ سال نیز بتوانند مشمول شرایط جهت دریافت مسکن باشند.

رییس کمیسیون عمران نیز در ادامه از حضور وزیر راه و شهرسازی در مجلس خبر داد و گفت: وزیر راه فردا برای ارائه گزارش و پیشنهادات این قانون و استفاده حداکثری از ظرفیت وزارت راه در مجلس حضور خواهد یافت.

کد خبر: ۱۱۲٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha