۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
صدور روادید گردشگری از سرگرفته می‌شود
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

صدور روادید گردشگری از سرگرفته می‌شود

ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حدود ۲۰ ماه است صدور روادید گردشگری متوقف شده و با توجه به اهمیت گردشگری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بتوانیم گردشگری را در کشور از سر بگیریم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، سید عزت الله ضرغامی در نشست مشترک با وزرا امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: آئین نامه این موضوع با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی توسط وزارتخانه نوشته شد و با جوانب ایمنی بالا اجرا خواهد شد.
 
وی گفت: در ماه گذشته با پیگیری وزارتخانه و هماهنگی خوب ستاد کرونا و شخص وزیر بهداشت، واکسیناسیون عوامل گردشگری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
ضرغامی تصریح کرد: من از همه همکاران و صنوف مرتبط با گردشگری خارجی تقاضا می‌کنم، با همه وجود و جدیت بر اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی مراقبت کنند و اجازه هیچ گونه بی احتیاطی و غفلت از این موضوع را ندهند.
 
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ما قطب گردشگری جهانی هستیم؛ متأسفانه برغم مزیت‌های ویژه تاریخی، طیبعی، زیارتی، سلامت آموزشی و سایر جاذبه‌ها هرگز در مقام درخور در سطح جهانی نبوده ایم و بیماری کرونا هم در طول این مدت مزید بر علت شد.

کد خبر: ۱۱۲٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha