۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
۴۳۰ پروانه بهره برداری از واحدهای صنعتی در قزوین صادر شد

۴۳۰ پروانه بهره برداری از واحدهای صنعتی در قزوین صادر شد

قزوین – معاون امور سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال رونق تولید ۴۳۰ پروانه بهره برداری از واحدهای صنعتی با ۱۸ هزار میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال سرمایه گذاری و ۶ هزار و ۵۷۶ نفر اشتغالزایی در قزوین صادر شد.

به گزارش خبرگزاری بازار از قزوین به نقل از خبرگزاری ایرنا، کامران لشگری افزود: این میزان صدور پروانه بهره برداری در مقایسه با سال ۹۷ از نظر تعداد ۴۴.۳ درصد، از نظر میزان سرمایه گذاری ۳۵.۴ و از نظر میزان اشتغالزایی ۲۰.۳ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۶۵۱ فقره جواز تاسیس با ۱۰۷ هزار میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال سرمایه گذاری و ۲۳ هزار و ۶۹۹ نفر اشتغالزایی در استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه قبل از نظر تعداد ۱۹.۴، از نظر سرمایه گذاری ۶۲.۷ و از نظر اشتغالزایی ۳۶ درصد افزایش داشته است.

لشگری با اشاره به نامگذاری سال جاری به جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: در سال جاری نیز سیاست‌ها و راهبردهای سال گذشته با محوریت جهش تولید در پیش گرفته خواهد شد و تمام ظرفیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دستگاه‌های زیرمجموعه و مرتبط برای تحقق این شعار به میدان عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به مهمترین محورهای برنامه ریزی سازمان در سال جاری، اضافه کرد: توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل، توسعه صادرات غیرنفتی، بهبود فضای کسب و کار، توسعه معادن و صنایع معدنی، توسعه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان با تغییر رویکرد مونتاژ به نوآوری، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری و تامین منابع مالی و تهیه سرمایه گذاری از جمله مهمترین محورهای پیش رو در سال جدید خواهند بود.

معاون امور سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی فعالان اقتصادی استان، صنعتگران و افسران جبهه جنگ اقتصادی بتوانیم در سال جهش تولید به سیاست‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و گام‌های بلندی را برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان و کشور برداریم.

کد خبر: ۱۱٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha