۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
حضور ۳۰ برند از مبل و منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو دبی
رئیس هیئت‌مدیره بازار مبل ملایر خبر داد:

حضور ۳۰ برند از مبل و منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو دبی

همدان - کریمی، رئیس هیئت‌مدیره بازار مبل ملایر گفت: ۳۰ برند از مبل و منبت ملایر در قالب یک برند واحد به‌نام «ملایر آگر» در نمایشگاه اکسپو دبی حضور دارند.

یدالله کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تعویق یکساله برگزاری نمایشگاه اکسپوی دبی به سبب شیوع ویروس کرونا مطرح کرد: اکسپو نمایشگاهی است که هر پنج سال برگزار می‌شود اما این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ به سبب شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و در سال جاری در نمایشگاهی به مساحت حدود ۵۰۰ هکتار در دبی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هزینه ۱۷ میلیارد دلار در کشور دبی در شرایطی در حال برگزاری است که برندهای مهم و معتبر جهانی از ۱۹۶ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: خوشبختانه به سبب جهانی بودن شهر ملایر در زمینه مبل و منبت با پیگیری ها و رایزنی های به عمل آمده توانستیم در این نمایشگاه شرکت کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره بازار مبل ملایر حضور در این نمایشگاه را به مانند شرکت در یک المپیک اقتصادی دانست و افزود: شرکت‌کنندگان این نمایشگاه از پنج قاره جهان هستند و شهرستان ملایر با نشان جهانی خود توانست در این نمایشگاه وارد شود.

کریمی با بیان اینکه در دو سال اخیر در زمینه تامین مواد اولیه در شهر جهانی مبل و منبت با مشکلاتی روبرو بوده ایم، اظهار کرد: گرانی مواد اولیه موجب شد تا تولید مبل و منبت با مشکلاتی روبرو شود و امیدواریم با شرکت در این نمایشگاه و معرفی و تبلیغات مناسب بتوانیم بازارهای فروش را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۰ برند از مبل و منبت ملایر در قالب یک برند واحد به‌نام «ملایر آگر» در نمایشگاه اکسپو دبی حضور دارند، اظهار کرد: این حضور به صورت مستمر و ۶ ماهه است و امیدواریم بتوانیم به نحو مناسب به معرفی محصولاتمان در سطح بین المللی بپردازیم.

رئیس هیئت‌مدیره بازار مبل ملایر در پایان این گفتگو در خصوص زمان این نمایشگاه نیز مطرح کرد: این نمایشگاه به مدت ۶ ماه از مهرماه سال جاری تا فروردین ۱۴۰۱ در کشور دبی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha