۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
ساماندهی ته‌لنجی بهترین مصوبه دولت در استان بوشهر است
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر:

ساماندهی ته‌لنجی بهترین مصوبه دولت در استان بوشهر است

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: ساماندهی ته‌لنجی و کالای همراه ملوان از بهترین مصوبات دولت برای استان بوشهر است.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر آورده‌های خوبی در حوزه اقتصادی برای استان داشت و البته باید برای اجرای دقیق مصوبات، از تمام ظرفیت و امکانات موجود بهره ببریم.

وی افزود: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی رابطه نزدیکی با دولت دارد و مشاور امین دولت در حوزه اقتصادی و تجاری است و امیدواریم این ارتباط بنفع مردم شود.

 رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی ته‌لنجی از بهترین مصوبات دولت برای استان بوشهر بود که بدون تردید برای تثبیت اشتغال جوانان و همچنین برای رونق بخشیدن به بازار شهرهای ساحلی بویژه گناوه و دیلم و دلوار بسیار موثر است.

گزدرازی تصریح کرد: رسیدگی و تعیین تکلیف رسوب کالا در انبارهای اداره کل اموال تملیکی استان نیز از دیگر دستورات ارزشمند آیت الله رئیسی در سفر استانی بود و در شرایط کنونی می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

وی یادآور شد: مرزنشینان استان همواره در بحث ته‌لنجی و کالای همراه ملوان با مشکلات و دغدغه‌های جدی روبه‌رو بوده‌اند و این مساله موجب سردرگمی تجار و بازرگانان و لنج‌داران شده که دستور ارزشمند رئیس جمهور گامی در راستای رفع مشکل است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: بخش زیادی از شاغلان حوزه بازار، منتظر تعیین تکلیف ته‌لنجی هستند و نیمه دوم امسال با توجه به بهبود وضعیت کرونا و ساماندهی ته‌لنجی امیدواریم اتفاقات خوبی در حوزه تجارت و بازرگانی بیفتد.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha