۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
زمان پرداخت وام دانشجویی اعلام شد

زمان پرداخت وام دانشجویی اعلام شد

مطیعی، رییس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی پس از تشکیل کامل کلاس‌های آموزشی در دانشگاه‌ها خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ناصر مطیعی گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و پایداری شرایط شیوع ویروس کرونا، همانند ۳ ترم گذشته تمام دانشجویان به جز آن‌هایی که پایان نامه یا رساله دارند، باید به شیوه مجازی سر کلاس درس حاضر شوند.

وی اضافه کرد: حتی نودانشجویانِ تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های کشور هم به صورت غیرحضوری واحدهای درسی را پشت سر می‌گذرانند تا درگیر بیماری کرونا و شیوع آن در میان آحاد جامعه نشوند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: در همین راستا و به منظور همراهی با شرایط دانشجویان، مقدماتی درخصوص پرداخت وام‌های دانشجویی ایجاد می‌شود تا موجب رفع بخشی از دغدغه‌های دانشجویان برای هزینه‌های تحصیلی شان در دوران دانشگاه باشد.

مطیعی گفت: زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی پس از تشکیل کامل کلاس‌های آموزشی در دانشگاه‌هاست و صندوق رفاه با ابلاغ بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها زمان دقیق ثبت نام را اعلام می‌کند.

وی با اشاره به نحوه پرداخت وام‌های دانشجویی در نیمسال جدید تحصیلی افزود: برخی شرایط پرداخت وام‌ها تسهیل شده و تلاش ما این است که در کمترین زمان پس از ارسال درخواست، وام‌ها پرداخت شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: بخشنامه مربوط به وام‌های دانشجویی به موقع ارسال خواهد شد و تصمیم داریم هیچ فهرست وامی از سوی دانشگاه و دانشجویان بی پاسخ نماند و هیچ دانشجوی وام‌گیرنده واجد شرایطی از وام محروم نشود.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha