۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
استمرار یک هفته‌ای کاهش نرخ یورو در بازار متشکل ارز ایران

استمرار یک هفته‌ای کاهش نرخ یورو در بازار متشکل ارز ایران

مدیر کل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از افزایش دلار و کاهش یورو در آخرین روز کاری بازار متشکل خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهر رستمی نرخ میانگین وزنی دلار و یورو در بیست و دومین روز مهرماه را به ترتیب ۲۶ هزار و ۳۵۸ تومان و ۳۰ هزار و ۱۵۷ تومان اعلام کرد.

وی افزود: در جلسه معاملاتی پنجشنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۴۵۱ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۲۳۳ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۳۵۸ تومان به ازای هر دلار و افزایش ۰.۲۹ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.
 
این تحلیلگر اقتصادی افزود: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۱۰۴ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با تجربه کاهش ۰.۶۱ درصدی نسبت به روز چهارشنبه، ۳۰ هزار و ۱۵۷ تومان بوده است.
 
این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در جلسه معاملاتی پنجشنبه (بیست و دوم مهرماه) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۲۳۳ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۴۵۱ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۱۰۴ تومان و ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.
 
مهدی گوهررستمی در پایان گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز پنجشنبه (بیست و دوم مهرماه) ۶ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۱ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۰۰ یورو بود.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha