۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
امکان بازنگری یارانه‌های پنهان در بودجه سال آینده

امکان بازنگری یارانه‌های پنهان در بودجه سال آینده

برای تدوین بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، منابع هدفمندی یارانه‌ها در حوزه موضوعات امور انرژی سازمان برنامه و بودجه بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، نشست بررسی منابع هدفمندی یارانه‌ها در حوزه موضوعات امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور وضعیت منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۱ و تحقق آن به تفسیر و کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.
 
همچنین امکان شناسایی و بازنگری کلی در وضعیت یارانه‌های پنهان، بررسی و ارائه راهکارهای اجرایی پیشنهادی مشترک دبیرخانه کارگروه و دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه در حوزه مصارف خانگی، صنایع و غیر، پیشنهادات نهایی دفتر امور انرژی در پیش بینی و برآورد نرخ‌های پیشنهادی حامل‌های انرژی و منابع ذی ربط مورد بررسی قرار گرفت.
 
بنا بر این گزارش، موضوعات بررسی شده پس از نهایی شدن به ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه در سال ۱۴۰۱ ارائه می‌شود، سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور بعنوان دبیرخانه کارگروه هدفمندی یارانه‌ها ذیل ستاد تهیه و تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور برای اولین بار مسئول تهیه و تدوین منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها را برعهده دارد.
 
 با حضور دکتر امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، احمد کفاشی، رئیس امور انرژی برنامه و بودجه کشور، معاونین و مدیران کل دو سازمان برگزار شد.
 
 این نشست با حضور آقایان امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، احمد کفاشی، رئیس امور انرژی برنامه و بودجه کشور، معاونان و مدیران کل دو سازمان برگزار شد.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha