۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
اختیارات مدیران بانک ها در کهگیلویه و بویراحمد کم است
مشاور اتاق بازرگانی یاسوج:

اختیارات مدیران بانک ها در کهگیلویه و بویراحمد کم است

یاسوج- مشاور اتاق بازرگانی یاسوج گفت: اختیارات مدیران بانک‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد کم است و بایدسقف اختیارات بانک‌های استان زیاد شده تا بیش از گذشته به تولید و کسب کار کمک شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، امین منوچهری بعدازظهر چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان در محل اتاق بازرگانی یاسوج  افزود: بانک‌ها میل چندانی برای فعالیت در حوزه اقتصادی و تولید ندارند و انتظار می‌رود که در پرداخت تسهیلات انعطاف پذیری بیشتری از خودشان نشان داده و منابع و تسهیلات تکمیلی برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

وی بیان داشت: سقف اختیار بانک‌ها باید در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا برود و به جای اینکه پرونده‌های تسهیلات بالا به تهران فرستاده شود و در یک بازه شش ماه گیر بیفتد، سقف اختیارات بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد شود تا بیش از گذشته به تولید و کسب کار کمک شود.

وی با بیان اینکه سهم سرانه پرداخت تسهیلات استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۸ میلیون تومان است، گفت: این میزان ۳۵ درصد میانگین کشوری بوده یعنی ۳۵ درصد این میانگین تسهیلات در استان پرداخت می‌ شود.

منوچهری تصریح کرد: بیشتر تسهیلات پرداخت شده در استان کهگیلویه و بویراحمد، تسهیلات خرد بوده که آن هم در بخش های حمایتی پرداخت شده و کمتر در حوزه تولید بوده است.

کد خبر: ۱۱۱٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha