۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
۷۰ درصد از بیت‌کوین های بازار طی ۵ ماه گذشته از کیف پول ها منتقل نشده اند| بازار گاوی در راه است
موسسه گلس نود خبر داد؛

۷۰ درصد از بیت‌کوین های بازار طی ۵ ماه گذشته از کیف پول ها منتقل نشده اند| بازار گاوی در راه است

موسسه تحقیقاتی گلس نود با انتشار گزارشی ضمن اعلام این خبر که ۷۰ درصد از بیت کوین های بازار طی پنج ماه گذشته از کیف پول هولدرها خارج نشده، از پیش روبودن بازار گاوی بزرگ ارزهای دیجیتال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، موسسه تحقیقاتی سرشناس «گلس نود» که از جمله موسسات بسیار فعال در زمینه تحقیقات بازار حوزه بلاکچین محسوب می شود، با انتشار گزارش هفتگی خود اعلام کرد که بخش عمده کیف پول های بیت کوین که ارزش دارایی های آنها به رقمی بیش از ۷۵۴ می رسد، طی پنج ماه گذشته هیچ بیت کوینی از کیف پول های خود به جهت فروش منتقل نکرده اند.

بر اساس این گزارش، گلس نود اعلام کرده که بیت کوین های ذخیره شدن در کیف های پول مالکان، بیش از ۷۰ درصد موجودی کل بیت کوین های بازار بوده که طی دستکم ۱۵۵ روز گذشته از این کیف پول ها منتقل نشده اند.

در عین حال، گفته می شود هولدرهای بیت کوین نیز طی هفت ماه گذشته اقدام به جمع آوری مبلی حدود ۱۳۴ میلیارد دلار بیت کوین طی هفت ماه گذشته کرده اند.

گلس نود همچنین معتقد است نهنگ های بیت کوینی بازار نیز طی هفت ماه گذشته، دارایی های بیت کوین خود را به ۱۲.۷ برابر افزایش داده اند که در طول تاریخ این ارز دیجیتال بی سابقه بوده است.

این موسسه تحقیقاتی در بخش دیگری از گزارش خود آورده است که تنها طی ۱۲ روز گذشته از ماه اکتبر سال جاری، آدرس کیف پول های بیت کوینی، اقدام به افزایش ۱۹ درصد دارایی های خود کرده اند که با این حساب، حدود ۲۹۱ هزار بیت کوین به کیف پول های آنها اضافه شده است.

گلس نود در پایان گزارش خود به این نتیجه رسیده که طی طول تاریخ پیدایش رمزارزها، روند افزایش دارایی های سرمایه گذاران اصلی بازار، نشان دهنده بازار گاوی و صعودی پیش رو است.

لازم به ذکر است بسیاری از فعالان بازار رمز ارزها، طی هفته های گذشته از اتمام دوره بازار خرسی و آغاز فرآیند ورود به بازه گاوی بازار در ماه اکتبر خبر داده اند؛ پیش بینی که ظاهرا طی کمتر از دو هفته گذشته از ماه اکتبر درست از آب درآمده و قیمت بیت کوین طی مدت زمان گذشته، بیش از ۱۰ هزار دلار افزایش داشته است.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha