۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
خریداران کوین ها در زمان رشد بیت کوین خرید نکنند| ورود رمز ارزها به فاز اصلاح قیمت
کارشناس ارز دیجیتال در گفتگو با «بازار»:

خریداران کوین ها در زمان رشد بیت کوین خرید نکنند| ورود رمز ارزها به فاز اصلاح قیمت

بیات، عضو انجمن بلاکچین ضمن پیش بینی رشد قیمت بیت کوین تا ۶۰ هزار دلار در روزهای آینده، به خریداران سایر رمزارزها توصیه کرد که بازار بیت کوین در حال رشد است و خرید کوین ها برای سودآوری اشتباه است.

بازار؛  گروه بانک و بیمه: قیمت بیت کوین که در هفته های گذشته کاهشی و در محدوده ۴۷ هزار دلار قرار داشت طی دو سه روز اخیر روندی افزایشی به خود گرفته و اکنون به بیش از ۵۵ هزار دلار رسیده است.

این قیمت اگرچه در نوسان بوده اما به گفته کارشناسان چنانچه رشد قیمت این رمز ارز در بازار مجازی تداوم داشته باشد و بیت کوین مرز حساس ۶۰ هزار دلاری را رد کند و به حدود ۶۵ هزار دلار برسد بی تردید به فاز اصلاح قیمت خواهد رفت.  

از طرفی با توجه به ورود گسترده سرمایه گذاران در اقصی نقاط جهان بخصوص ایرانیان به این بازار نوپای مجازی، خبرگان چنین بازاری معتقدند؛ سرمایه گذاران برای کسب سود از داد و ستد در بازار رمز ارزها باید با ریسک بالا و آگاهی کامل به این بازار پرهیجان ورود کنند چرا که احتمال ریزش قیمت ها پس از رشد بیت کوین دور از انتظار نیست.

هر وقت حرکت قدرتمندی در ارز دیجیتال بیت کوین اتفاق بیفتد پس از سیر صعودی، بازار به استراحت می رود. اکنون که حرکت معاملات در این بازار و ارزش بیت کوین روبه جلو است چنانچه ارزش آن به محدوه ۶۰ تا ۶۵ دلار برسد بعد از آن احتمال ریزش وجود دارد

پیش بینی رسیدن بیت کوین به ۶۰ هزار دلار و احتمال ریزش آن در این محدوده قیمتی
امیر بیات، عضو انجمن بلاکچین در گفتگو با «خبرگزاری بازار» به روند روبه رشد بیت کوین اشاره کرد و اظهار داشت: هر وقت حرکت قدرتمندی در این بازار اتفاق بیفتد پس از سیر صعودی، بازار به استراحت می رود. اکنون که حرکت معاملات در این بازار و ارزش بیت کوین روبه جلو است چنانچه ارزش آن به محدوه ۶۰ تا ۶۵ دلار برسد بعد از آن احتمال ریزش وجود دارد.

وی علل چنین اقدامی را ناشی از فروش بخشی از سودی که سرمایه گذاران با رشدی که بیت کوین در موقعیت یک یا چند هفته ای می کند عنوان کرد و افزود: وقتی حجم زیادی سرمایه گذاران برای سودآوری وارد بازار می شوند و اقدام به خرید می کنند، بازار روندی افزایشی به خود می گیرد و بیت کوین با رسیدن به نقطه ای مشخص اغلب سرمایه گذاران به دلیل ترس از ریزش کلی قیمت ها اقدام به فروش بخشی از سود که از این معامله کرده می کند که این روند باعث افت معامله و نزولی شدن قیمت ها می شود در چنین شرایطی خیلی ها با نزولی شدن قیمت بیت کوین از این بازار خارج می شوند.

یکی از نهنگ های بزرگ به تازگی اقدام به فروش بیت کوین کرد و توانست با این اقدام ۶ هزاربیت کوین را در بازار خالی کند این موضوع باعث شد تا سرمایه گذاران نیز اقدام به فروش کنند و بازار نزولی و قیمت بیت کوین کاهشی شود

نهنگ هایی که باعث افت خیز قیمت بیت کوین می شوند
بیات اضافه کرد: یکی از نهنگ های بزرگ به تازگی اقدام به فروش کرد و توانست با این اقدام ۶ هزار بیت کوین را در بازار خالی کند این موضوع باعث شد تا سرمایه گذاران نیز اقدام به فروش کنند و بازار نزولی و قیمت بیت کوین کاهشی شود.

این کارشناس رمز ارز ادامه داد: پیش بینی می شود حرکت بیت کوین در معاملات رو به بالا باشد البته با افزایش قیمت بیت کوین به بیش از ۶۰ هزار دلار احتمال سقوط آن نیز دور از انتظار نیست. البته با رشد بیت کوین، کوین ها رشد چندانی نکرده اند چرا که زمانی بازار بیت کوین مثبت می شود  سرمایه گذاران بیشتری به این بازار آمده و بقیه بازارها به دلیل خروج پول از بازار افت می کنند و این به معنای سلطه ای است که بیت کوین در بازار معاملات مجازی دارد.

وی افزود: به نظر می رسد خریداران کوین ها در زمانی که بیت کوین برمدار نزول قرار می گیرد اقدام به خرید کنند تا با رشد بیت کوین در این بازار سودآور شوند.

کد خبر: ۱۱۱٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha