۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳
مُچ‌گیری در تفحص از خودروسازی نمی‌کنیم| کشف عوامل مشکل آفرین؛ مسیر نظارت مجلس
رئیس کمیته تفحص از خودروسازی مجلس در گفتگو با بازار:

مُچ‌گیری در تفحص از خودروسازی نمی‌کنیم| کشف عوامل مشکل آفرین؛ مسیر نظارت مجلس

علی اکبر کریمی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازی مجلس شورای اسلامی گفت:هدف ما از این تفحص کشف عوامل مشکل آفرین در صنعت خودرو است و به اصطلاح تلاش برای ارتقاء و بهبود صنعت خودروسازی.

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به آخرین نتایج تحقیق و تفحص از خودروسازی گفت: احتمال تمدید این تحقیق و تفحص در مجلس وجود دارد.

وی تاکید کرد: ما الزاماً هدف تحقیق و تفحص را مچ‌گیری و یا به اصطلاح کشف موضوعات حاشیه‌ای نگذاشته‌ایم. هدف ما در تحقیق و تفحص به اصطلاح کشف عوامل مشکل آفرین در صنعت خودرو است و به اصطلاح تلاش برای ارتقاء و بهبود صنعت خودروسازی.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازی در مجلس با بیان این که ارتقاء صنعت خودرو هم به نفع مردم است که به هر حال مصرف کننده خودرو هستند و هم به نفع تولید کنندگان اظهار داشت: به هر حال ما باید جمیع جهات را در این موضوع مد نظر قرار دهیم چرا که صنعت خودرو به عنوان صنعتی است که در کشور نقش مهمی را در اقتصاد ملی دارد و درصد قابل توجهی از جی دی پی کشور را تشکیل داده است.

کریمی بیان داشت: تلاش ما این است که این وضعیت را ارتقاء و بهبود بدهیم و اگر در بررسی هایمان به تخلفات و مسائلی هم دست پیدا کنیم قطعاً این موارد را مستند کرده و به مراجع ذی ربط ارجاع خواهیم داد.

کد خبر: ۱۱۱٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha