۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
تولیدکنندگان داخلی کیفیت کالاهای خود را بالا ببرند/ پیش شرط های تحقق جهش تولید
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

تولیدکنندگان داخلی کیفیت کالاهای خود را بالا ببرند/ پیش شرط های تحقق جهش تولید

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه کالاهای داخلی باید ذائقه مردم را تامین کند، گفت: تولیدکنندگان داخلی کیفیت کالاهای خود را بالا ببرند.

محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص پیش شرط های تحقق جهش تولید گفت: رفع موانع تولید در کنار توجه تولیدکنندگان به کیفیت تولیدی ها می تواند باعث جهش تولید در کشور شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال از طرف مقام معظم به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، ادامه داد: کیفیت بخشی به تولیدات ضامن تحقق شعار سال است.

سعیدی با اشاره به اینکه باید در تولیدات به ذائقه مردم نیز توجه کرد، ادامه داد: اگر کیفیت و هزینه محصول تولیدی در داخل کشور همخوانی داشته باشد بدون شک مردم از این تولیدات استقبال می کنند. کیفیت پایین تولیدات داخلی تبعات منفی بسیاری برای کشور خواهد داشت.

این نماینده مجلس سپس گفت: در کنار این موضوعات باید با قاچاق در سال جدید به شکل جدی مقابله کرد. مقابله با واردات بی رویه در بسیاری از محصولات دارای مشابه داخلی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به بخش تولید از سوی مسئولان و فراهم کردن زمینه تولید بهتر و بیشتر باعث جهش تولید می شود، افزود: با تمام انتقادها علیه کالاهای ایرانی که یکی از آنها مربوط به بی‌کیفیتی محصولات است، تولیدکنندگان داخلی در سال جهش تولید باید تلاش کنند تا در تولید محصولات با کالاهای خارجی رقابت کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: توجه به کیفیت و استاندارد تولید ضروری است و اگر در کنار این موضوعات به افزایش تولیدات و جهش آن نیز توجه کنیم هم در داخل رغبت نسبت به خرید کالای ایران بیشتر می شود و هم اینکه بازار صادراتی ما بازار بسیار خوبی پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه جهش کیفی محصولات باید در مباحث مدیریتی و تولیدات مورد توجه قرار گیرد، افزود: صرف تولید انبوه یک محصول کافی نیست و باید در کنار تولید به بازاریابی و کیفیت تولیدات نیز اهمیت داد.

کد خبر: ۱۱٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha