۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
تشکیل پرونده تعزیراتی برای ۴ داروخانه متخلف در زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد:

تشکیل پرونده تعزیراتی برای ۴ داروخانه متخلف در زنجان

زنجان-مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، از تشکیل پرونده تعزیراتی برای چهار داروخانه متخلف در زنجان به علت گرانفروشی خبر داد.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار ، با بیان اینکه تعزیرات حکومتی استان با استفاده از ظرفیت بازرسین، بازرسی از داروخانه ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی در استان را مورد تاکید جدی خود قرار داده است، گفت: در این بازرسی ها ۴ داروخانه متخلف در زنجان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این داروخانه ها اقدام به  گران فروشی می کردند ، اظهار کرد: از این تعداد داروخانه بیش از ۵ هزار عدد ماسک و ۴ هزار عدد دستکش توقیف شد و همچنین اقلام بهداشتی مورد نیاز به مردم عرضه نمی شود و از عرضه خود داری می کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، گفت: پرونده  تخلف این  داروخانه ها در دست بررسی است و تمام اقلام بهداشتی این واحدها توقیف شد و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

ممیزی جریمه  یکی از این داروخانه های متخلف را بیش از ۲۸ میلیون تومان اعلام کرد و افزو د: در صورت مشاهده تخلف در زمینه گران فروشی و یا احتکار ماسک و ماده ضدعفونی کننده برخورد لازم با خاطیان انجام می‌گیرد.

وی ابراز کرد: نظارت و بازرسی از داروخانه ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی در زنجان‌ها و واحدهایی که اقلام بهداشتی عرضه می‌کنند به صورت مستمر تداوم دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: از مردم درخواست می‌شود اگر مواردی از گران‌فروشی یا احتکار در زمینه اقلام بهداشتی از جمله ماسک و محلول‌های ضدعفونی مشاهده کردند با شماره تلفن ۱۲۵ تعزیرات یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل کنند.

کد خبر: ۱۱٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha