۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
 ۷۰ میز خدمت توسط بانک دی در کشور راه اندازی شد
مدیرعامل بانک دی کشور:

۷۰ میز خدمت توسط بانک دی در کشور راه اندازی شد

بابلسر- مدیرعامل بانک دی کشور از راه اندازی ۷۰ میز خدمت در این بانک در مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: در مجموع ۳۶۰ میز خدمت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، برات کریمی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه راه اندازی افتتاح دو باجه بانک دی در فریدونکنار با اشاره به راه اندازی ۷۰ میز خدمت بانک دی در کشور، ارائه خدمات به خانواده های ایثارگران و جانبازان را از جمله اهداف راه اندازی آن یاد کرد.

وی با اظهار اینکه سهامداران عمده بانک دی ایثارگران و جامعه ایثارگری است، افزود: برای اینکه خدمات بانک را توسعه دهیم، با همکاری معاونت ریاست جمهور قرار شد، در مراکز بنیاد شهید در کشور میز خدمت بانک دی راه اندازی شود.

وی ادامه داد: هفتادمین میز خدمت بانک دی در شهرستان فریدونکنار راه اندازی شد و امیداریم با افتتاح میز خدمت بتوانیم به جامعه هدف خدمات ارائه دهیم.

کریمی، ارائه تسهیلات، پرداخت حقوق و انجام تمامی امور بانکی از جمله اهداف راه اندازی میز خدمت بانک دی است.

وی از عقد قرارداد با پست بانک نیز برای راه اندازی میز خدمت اشاره کرد و گفت: همچنین طبق تفاهمنامه با بنیاد شهید ۳۶۰ میز خدمت در کشور راه اندازی می شود.

مجتبی باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس نیز با اشاره به اینکه در مجلس برای تکریم جامعه ایثارگران تصمیمات خوبی گرفته شده است، افزود: مسائلی نظیر کارآفرینی، اشتغال و باجه خدمت در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۱۰٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha