۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کرونا در استان همدان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان عنوان کرد:

پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کرونا در استان همدان

همدان - توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کرونا در استان همدان خبر داد.

احمد توصیفیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا سیاست حمایتی دولت در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است، گفت: مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی کرونا در استان همدان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: هر یک از واحدهای صنفی مشمول، براساس تعداد نفرات تحت پوشش و به ازای هر نفر بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی دریافت کرده اند.

توصیفیان با بیان اینکه این تسهیلات تخصیصی برای فعالان آسیب دیده از کرونا در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی، فرهنگی، مراکز آموزشی و فنی حرفه ای، کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان، جهادکشاورزی، بهداشت و درمان و حمل و نقل جاده ای است، افزود: متقاضیان تا پایان آذرماه سال جاری می توانند برای دریافت تسهیلات در سامانه «کارا»  ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: مهلت پرداخت این تسهیلات توسط بانک های عامل تاپایان بهمن ماه سال جاری تعیین شده است.

توصیفیان همچنین در خصوص اشتغال ثبت شده در سامانه ملی «رصد» نیز گفت: اطلاعات ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر از استان همدان طی شش ماهه سال جاری در این سامانه ثبت شده است.

وی میانگین عقد قرارداد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کشور را ۸۵ درصد اعلام و اظهار کرد: سهم استان همدان از این تسهیلات مبلغ ۴۴۱ میلیارد تومان بوده که حدود ۵۰۰ میلیارد تومان معادل ۱۱۳ درصد عقد قرارداد شده است.

کد خبر: ۱۱۰٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha