۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
مدیران وزارت نیرو قبوض مصرفی خود را منتشر کنند
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس:

مدیران وزارت نیرو قبوض مصرفی خود را منتشر کنند

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با بیان اینکه ارقام نجومی در قبوض مشترکین خانگی غیرقابل پذیرش است، از مسئولان وزارت نیرو و سازمان توانیر خواست تا قبوض مصرفی خود را منتشر کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامعلی کوهساری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: افزایش چند برابری قبوض برق در استان گلستان و شهرستان رامیان و آزادشهر در حالی که در فصل تابستان و ایام پیک مصرف در روز ۷ الی ۸ ساعت قطعی برق وجود داشت عین بی عدالتی و بی انصافی مسئولان وزارت نیرو است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با اشاره به ارقام نجومی ۴.۵ میلیون تومانی و ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی و بالاتر برای قبوض برق مشترکین خانگی تاکید کرد: از مدیران وزارت نیرو و توانیر می خواهم قبوض برق مصرفی خودشان را منتشر کنند تا مشخص شود برای آن ها چگونه محاسبه شده و برای مشترکین خانگی مانند مردم استان گلستان چگونه محاسبه می شود. همچنین اعمال تعرفه سه گرمسیری را برای منطقه آزادشهر و رامیان خواستارم.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور، ادامه داد: عدم پرداخت حقوق با مزایای کارکنان و کارگران شهرداری ها به ویژه شهرداری های شهرهای کوچک موجب شده برخی از کارگران مرخصی گرفته و با عنوان کارگر روزمزد کار کنند. چرا که چندین ماه است حقوق و مزایا دریافت نکرده اند از این رو وزارت کشور باید به داد این اقشار برسد.

کوهساری تاکید کرد: مردم استان گلستان به عنوان یکی از استان های محروم کشور از رئیس جمهور انتظار دارند به این استان سفر کرده و به مشکلات آن ها رسیدگی کنند.

وی اظهار کرد: تعیین تکلیف رتبه بندی معلمان، یکسان سازی حقوق بازنشستگان، رسیدگی به وضعیت معلمان قرآن و طرح امین و تبدیل وضعیت نیروهایی که از امتیاز ایثارگری برخوردار هستند باید مورد توجه قرار بگیرد. با توجه به آغاز سال تحصیلی لازم است وزارت آموزش و پرورش هرچه سریع تر معرفی شود.

کد خبر: ۱۱۰٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha