۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
۸۲ درصد لوازم‌التحریر موجود در بازار زنجان تولید داخل است
رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریر فروشان زنجان:

۸۲ درصد لوازم‌التحریر موجود در بازار زنجان تولید داخل است

زنجان- مکی،رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریر فروشان زنجان گفت: نوشت افزار تولیدات خارجی از بازار خارج  شده و در حال حاضر بیش از ۸۲ درصد لوازم‌التحریر موجود در بازار تولید و یا مونتاژ داخل است.

رضا مکی در گفتگو با خبرنگار بازار از فعالیت ۱۷۰ واحد صنفی نوشت افزار در زنجان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه بیشتر نوشت افزار ها در زنجان تولید داخلی است. 

وی با بیان اینکه افزایش قیمت در برخی اجناس دو برابر و در برخی دیگر سه برابر شده است، اظهار کرد: کالاهای کاغذی بیش از ۲۵ درصد افزایش داشته است و این باعث شده تا خانواده ها رغبت و قدرتی برای خرید انواع کاغذ نداشته باشند. 

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریر فروشان زنجان گفت:  نوشت افزار تولیدات خارجی از بازار خارج  شده و در حال حاضر بیش از ۸۲ درصد لوازم‌التحریر موجود در بازار، تولید و یا مونتاژ داخل است. 

مکی با بیان اینکه افزایش قیمت نوشت افزار در زنجان بسیار مشهود است، تاکید کرد: گرانی قدرت خرید مردم را برای خرید نوشت افزار کم کرده است. 

وی کیفیت کالاهای ایرانی در بخش لوازم التحریر را بسیار خوب اعلام کرد و افزود: دانش آموزان به تنوع نوشت افزار ها نیاز دارند و در تولیدات داخلی هم به این سلایق و علاقه ها بسیار توجه شده است.

کد خبر: ۱۱۰٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha