۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
۴ دفتر فروش بلیت سفر به اربعین پلمب شدند؛ تخلف در قیمت‌گذاری علت این اقدام| امکان شکایت وجود دارد
رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بازار:

۴ دفتر فروش بلیت سفر به اربعین پلمب شدند؛ تخلف در قیمت‌گذاری علت این اقدام| امکان شکایت وجود دارد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی در جلسه با اعضای این کمیسیون تاکید کرد که تاکنون ۴ دفتر فروش بلیت سفر به اربعین به دلیل تخلفات در زمینه قیمت بلیت این سفر، پلمب شده اند.

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به تخلفات ایرلاین ها پیرو فروش بلیت اربعین اظهار داشت: در جریان فروش بلیت برای سفر به کربلا و انجام مراسم اربعین برخی از ایرلاین‌ها تخلف کردند و این تخلفات عمدتاً مربوط به دفاتر فروش است.

وی تاکید کرد: در جریان بلیت فروشی اربعین، علیرغم اینکه ما مصوبه داشتیم و قرار شد حداکثر قیمت ۵ میلیون تومان برای رفت و برگشت  مد نظر باشد اما برخی از دفاتر فروش در این زمینه تخلف کردند.

رضایی کوچی با اشاره به گزارش رئیس سازمان هواپیمایی کشور به کمیسیون عمران در این زمینه تاکید کرد: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در جریان این جلسه به اعضای کمیسیون گفتند که ۴ تعداد از این دفاتر پلمپ شدند و پرونده بسیاری از این دفاتر فروش به دادگاه فرستاده شده و مورد تعلیق درآمده اند.

وی افزود: هر فردی که از هر ایرلاین و دفتر فروشی شکایتی دارد که بیشتر از ۵ میلیون تومان از او گرفته اند، می تواند به صورت حضوری و یا ثبت در سایت هواپیمایی کشور، موضوع شکایت را مطرح کنند تا مبالغ اضافه به وی بازگردانده شود.

وی تاکید کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد ما از طریق کمیسیون عمران مجددا موضوع مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

کد خبر: ۱۱۰٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha