۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
 صنایع کارتن سازی مازندران با ۱۵ درصد ظرفیت کار می کنند
یک فعال در صنعت کارتن سازی مازندران:

صنایع کارتن سازی مازندران با ۱۵ درصد ظرفیت کار می کنند

ساری- شرف الدین، فعال در صنعت کارتن سازی مازندران با بیان اینکه صنایع کارتن سازی استان با ۱۵ تا ۲۰ درصد ظرفیت فعالیت می کنند خواستار توجه و رفع مشکلات فراروی شد.

علی شرف الدین در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه صنایع کارتن سازی با تمام صنایع کشور از جمله لوازم یدکی، خانگی، لبنیات و غیره در ارتباط است، افزود: رکود سایر صنایع در کسادی بازار کارتن سازان موثر بوده است.

وی با اظهار اینکه رکود صنایع دیگر ارتباط مستقیم با کارتن سازی دارد، اظهار داشت: هر روز که واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال و راکد می شوند، نتیجه اش بر صنعت کارتن سازی هویدا می شود.

وی شمار زیاد تولیدی های ورق و کارتن را از دیگر مشکلات فراروی برشمرد و گفت: شمار واحدهای تولیدی این بخش زیاد بوده و اشباع شده است و این حجم زیاد در حالی است که میزان تولید سایر صنایع محدود شده است.

شرف الدین یادآور شد: با آنکه وضعیت و بازار صنعت کارتن سازی اشباع شده ولی باز شاهد صدور مجوزهای بی رویه از سوی صنعت و معدن در این بخش هستیم.

مدیرعامل شرکت مجتمع تولیدی کارتن سازان ساری با اظهار اینکه در تامین مواد اولیه مشکل چندانی نداریم، گفت: مشکلی از بابت تولید کاغذ و ورق نداریم ولی به دلیل کم شدن تولیدات، ظرفیت تولید کارتن سازی کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه حمایت چندانی از صنعتگران در بخش کارتن سازی صورت نگرفته است، گفت: بیشترین اقبال از محصولات کارتن سازی در حوزه لبنیات است که مصرف بالای کارتن دارد.

کد خبر: ۱۱۰٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha