۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
آغاز مرحله دوم پرداخت خسارت کرونا به فعالان صنایع‌دستی

آغاز مرحله دوم پرداخت خسارت کرونا به فعالان صنایع‌دستی

مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی از اعطای تسهیلات مرحله دوم خسارت کرونا به صنعتگران و عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی که در مرحله اول از این تسهیلات استفاده نکردند، خبر داد.

به گزارش بازار، فرهاد فلاح گفت: در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، پرداخت تسهیلات کرونا به مراکز توزیع و عرضه صنایع‌دستی تصویب شد و با پیگیری‌های این وزارتخانه، خوشبختانه مجوز ثبت‌نام تولیدکنندگان صنایع‌دستی پارسال به هر دلیل از دریافت این تسهیلات باز ماندند، دریافت شد.»
 
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: مسؤولان مراکز تخصصی عرضه محصولات صنایع‌دستی و تولیدکنندگان دارای مجوز تولید محصولات صنایع‌دستی اعم از خانگی، انفرادی یا کارگاهی که در سال ۱۳۹۹ نتوانستند تسهیلات دریافت کنند، می‌توانند از این فرصت به وجود آمده استفاده کنند.
 
فلاح اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ثبت نام اولیه را انجام دهند و پس از دریافت پیامک از سامانه کارا ثبت نام اصلی را در این سامانه و در بخش خسارت کرونا انجام دهند.
 
او گفت: این تسهیلات مختص افرادی است که در سال ۹۹ موفق به دریافت تسهیلات خسارت کرونا نشده‌اند و مشمول تمام صنعتگران نمی‌شود.

کد خبر: ۱۱۰٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha