۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
پیشرفت فیزیکی پروژه راه‌آهن اردبیل از مرز ۹۰ درصد گذشت
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

پیشرفت فیزیکی پروژه راه‌آهن اردبیل از مرز ۹۰ درصد گذشت

اردبیل- نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: پیشرفت فیزیکی راه‌آهن اردبیل از مرز ۹۰ درصد گذشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، صدیف بدری ظهر شنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل، اظهار داشت: در حالی که پیشرفت فیزیکی راه‌آهن اردبیل به ۴۰ درصد هم نرسیده بود، اما با مدیریت استاندار سابق، پیشرفت این پروژه از مرز ۹۰ درصد گذشته است.

وی بیان کرد: اگر تلاش‌های انجام یافته استاندار سابق در دولت روحانی نبود، این پروژه یک درصد هم پیشرفت نمی‌کرد و علی‌رغم غیربومی بودن این شخصیت اما در حوزه صنعت و سرمایه‌گذاری شاهد رونق توسعه و پیشرفت استان اردبیل بودیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار سابق اردبیل از مسائل حاشیه‌ای و سیاسی خود را دور نگه می‌داشت و تلاش و پیگیری‌های لازم را برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار انجام داد.

بدری بیان کرد: در این مدت بانک‌های عامل و فاینانس بانکی همکاری خوبی برای آب و فاضلاب و محورهای مواصلاتی در توسعه بزرگراه‌ها داشت و با پیگیری‌های مناسب امور و استفاده از تجارب در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی، توسعه استان را رقم زد که این موضوع نیز به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: ردیف‌دار شدن پروژه‌های زیرساختی نظیر راه‌های مواصلاتی و توسعه بزرگراه‌ها نیز از اهم مواردی بود که در این مدت تسریع یافت که هم‌اکنون نیز امید می‌رود با پیگیری‌های مستمر شاهد تکمیل پروژه‌های زیرساختی و راه‌اندازی بارانداز ریلی و شهرک مشترک صنعتی بین ایران و آذربایجان باشیم.

کد خبر: ۱۱۰٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha