۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دستور کار است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دستور کار است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موضوع اشتغال، تبدیل وضعیت و رسمی شدن نیروهای قراردادی در بخش‌های مختلف و زیرمجموعه از اولویت‌های مهم و دردستور کار جدی این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش بازار، بهرام عین اللهی اظهار داشت: برای ساماندهی و رفع مشکل نیروهای قراردادی و تبدیل وضعیت آن‌ها نیز موضوع در اسرع وقت به سازمان امور استخدامی کشور منتقل خواهد شد.

وزیر بهداشت همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود تاکید کرد که تزریق واکسن و حتی با جشن پایان واکسیناسیون نباید و نمی‌توان آن را نیز به معنای پایان کرونا تلقی کرد.

عین اللهی یادآور شد که کرونا همچنان هست و هدف ما از تزریق واکسن این است که بتوانیم با واکسیناسیون شدت کرونا را کاهش دهیم.

او گفت: ماسک زدن، فاصله گذاری و رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی و ضد عفونی کردن حتی پس از تزریق واکسن همچنان باید در دستور کار جدی مردم باشد و نباید اینگونه تلقی کرد که با زدن دو دُز واکسن کرونا تمام شده است؛ کرونا به این راحتی تمام شدنی نیست.

وی استقبال از تزریق واکسن در ایران را خوب، مثبت و امیدوارکننده در مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا دانست وبا اشاره به اطمینان بخشی مردم در خصوص واکسناسیون نیز گفت: واکسن زدن در کشور ما موضوع جدیدی نیست.

وی ابراز داشت: سال‌های متمادی است که واکسیناسیون در ایران انجام می‌شود و حتی هر کودک خردسالی باید واکسن علیه انواع بیماری‌ها از سیاه سرفه، کزاز و سایر بیماری‌های ویروسی را انجام دهد؛ چیز جدی نیست و مردم نیزهم اینک و در این شرایط باید از زدن واکسن کرونا استقبال کنند.

او تزریق واکسن علیه بیماری‌ها در کشورمان را امری عادی تلقی می‌کند و تاکید کرد که تاثیر تزریق واکسن این است که ایمنی بدن را برای مقابله با میکروب‌ها افزایش می‌دهد.

کد خبر: ۱۱۰٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha