۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
اعمال مشوق‌های جذب سرمایه‌گذاری در اردبیل پایین است
رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

اعمال مشوق‌های جذب سرمایه‌گذاری در اردبیل پایین است

اردبیل- پیرموذن، رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: در حال حاضر اعمال مشوق‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در استان پایین است که انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یابد.

حسین پیرمؤذن درگفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شتاب‌بخشی در راستای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و اعمال مشوق‌های لازم در این زمینه به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که در این زمینه به دنبال تحقق اهداف تعیین شده هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر اعمال مشوق‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در استان پایین است که به همین منظور از مدیریت جدید استان اردبیل انتظار می‌رود نسبت به اعمال مشوق‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در طرح‌های مختلف استان اردبیل، اقدامات لازم و اساسی انجام یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی اردبیل گفت: مقدمات اولیه برای اتصال راه‌آهن اردبیل به جمهوری آذربایجان نیز در دستور کار قرار گرفته که هدف اصلی در این زمینه ورود به بازار روسیه و کشورهای cis است که امید می‌رود مسئولان اجرایی در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

پیرمؤذن تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و اعمال مشوق‌های لازم برای فعال‌سازی مناطق ویژه اقتصادی همچون منطقه اقتصادی نمین و پیگیری آن در سال‌های اخیر یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه تمهیدات لازم و اساسی اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: عملیاتی و اجرایی شدن طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای در استان اردبیل از اقدامات استاندار سابق اردبیل بود که نقش خوبی در این زمینه‌ها انجام یافت و از طرفی برای رفع موانع تولید نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافت که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

کد خبر: ۱۱۰٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha