۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
اردبیل نیازمند توسعه متوازن است | استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش اشتغال
استاندار اردبیل:

اردبیل نیازمند توسعه متوازن است | استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش اشتغال

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: باید از ظرفیت استان در ابعاد صنعتی، کشاورزی و گردشگری در مسیر ایجاد تحول بیشتر استفاده کرد چرا که استان امروز بیش از هر زمان دیگر به توسعه متوازن نیاز دارد.

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا در کنار رونق تولید، از واحدهای تولیدی و صنعتی راکد حمایت کنیم تا به چرخه تولید بازگردند، اظهار کرد: اردبیل از نظر شاخص توسعه اقتصادی و صنعتی از متوسط کشور پایین‌تر است و برای جبران این خلأ باید تمام توان و ظرفیت‌ها را به کار گرفت تا به دور از هرگونه تنش و حاشیه زمینه تحول در مسیر اقتصادی و اشتغال بیکاران فراهم آید.

استاندار اردبیل گفت: در دوره جدید مسئولیت سعی خواهیم کرد به دور از حواشی، اصل خواسته و مطالبه مردم را در گره‌گشایی مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال برطرف کرده و به رضایتمندی بیشتر مردم کمک کنیم.

عاملی افزود: باید از ظرفیت استان در ابعاد صنعتی، کشاورزی و گردشگری در مسیر ایجاد تحول بیشتر استفاده کرد چرا که اردبیل امروز بیش از هر زمان دیگر به توسعه متوازن برای رسیدن به تحول اقتصادی و اشتغال نیاز دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار تولید عزت و عظمت برای مردم، سعی خواهیم کرد تا تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی را نیز به عنوان اولویت اصلی مد نظر قرار دهیم که در این باب با آشنایی به ظرفیت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و در آینده توسعه منطقه آزاد تجاری تلاش بر تقویت حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خواهد بود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: تکمیل راه آهن اردبیل و اتصال آن به شمال استان در کنار سایر زیرساخت‌ها هدف‌گذاری اصلی ما در دوره جدید مدیریت استان خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۰٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha