۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
پلمب ۲۳ واحد صنفی دماوند به‌ علت تخلفات بهداشتی و پیشگیری از کرونا
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند خبر داد

پلمب ۲۳ واحد صنفی دماوند به‌ علت تخلفات بهداشتی و پیشگیری از کرونا

دماوند- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند از پلمب ۲۳ واحد صنفی این شهرستان به‌ علت تخلفات بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

آرش آقاجان احمدی، در گفتگو با خبرنگار بازار، از پلمب  ۲۳ واحد صنفی دماوند به‌ علت تخلفات بهداشتی پیشگیری از کرونا خبر داد و اظهار داشت: واحدهای صنفی غیرضروری و مراکز تجاری از پنجم فروردین‌ماه را به هیچ عنوان حق بازگشایی ندارند.

وی افزود: در صورتی که بعد از تذکرات بازرسان مقابل تعطیلی مقاومت کنند، قطعا پلمب می‌شوند.

آقاجان احمدی با بیان اینکه تعطیلی واحدهای صنفی و مراکز تجاری غیرضروری تا ۱۵ فروردین‌ اعلام شده و درصورت لغو آن اطلاع‌رسانی انجام می‌شود گفت: تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری و مراکز تجاری کاملا الزامیست؛ اکثر واحدهای صنفی و مراکز تجاری که تاکنون پایش شدند، این موضوع را رعایت کردند که جای تشکر دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند عنوان داشت: به جز فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی فقط قسمت مواد غذایی سوپرمارکت‌ها، نانوایان، میوه‌فروشان، قصابان، مرغ فروشان و تاکسی سرویس‌ها همگی مشمول تعطیلی الزامی هستند و در صورت تخلف برابر ماده ۲۸ قانون نظام صنفی و عدم رعایت قوانین پلمب می‌شوند.

وی بیان داشت: تاکنون ۱۲ واحد رستوران و سفره‌خانه، ۷ واحد نانوایی، یک واحد قصابی، دو واحد سوپر مارکت، یک فروشگاه بزرگ به دلیل تخلفات بهداشتی در دماوند پلمب شدند.

کد خبر: ۱۰٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha