۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
فعالیت ۹۲ دفتر خدمات مسافرتی در آذربایجان غربی/ خسارت بر دفاتر با شیوع کرونا
معاون گردشگری میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت ۹۲ دفتر خدمات مسافرتی در آذربایجان غربی/ خسارت بر دفاتر با شیوع کرونا

ارومیه- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی از فعالیت ۹۲ دفتر خدمات مسافرتی در استان خبر داد و گفت: خسارت سنگینی براین دفاتر با شیوع کرونا وارد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ریتا خضرزاده ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وارد آمدن خسارات بالا به دفاتر خدمات مسافرتی بر اثر شیوع کرونا گفت: این دفاتر یک سال برای کسب درآمد در ایام تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کرده بودند که شیوع کرون سبب شد تا این دفاتر هزینه های بالایی متحمل شوند.

وی ادامه داد: البته دولت برای جبران خسارت فعالان گردشگری سایتی را در نظر گرفته بود که افراد زیادی با مراجعه به این سایت میزان خسارت متحمل شده را درج کردند تا دولت در حد توان این خسارات را جبران کند.

خضرزاده با اشاره به صدور مجوز برای شش دفتر خدمات مسافرتی در استان طی سال گذشته گفت: بدین ترتیب تعداد دفاتر خدمات مسافرتی به ۹۲ مورد رسیده است.

معاون میراث فرهنگی استان با اشاره به درخواست صدور مجوز برای افتتاح چندین دفتر در ارومیه گفت: در سال جدید این درخواست ها مورد بررسی قرار می گیرد تا بدین ترتیب به تعداد ۵۲ دفتر خدمات مسافرتی ارومیه افزوده شود.

کد خبر: ۱۰٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha