۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کولر گازی و اسپیلت برند گری GREE

کولر گازی و اسپیلت برند گری GREE

کولر گازی و اسپیلت گری مورد بررسی و تست پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی قرار گرفته اند و توانسته اند حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی، بهترین عملکرد و کارایی را از خود نشان دهند.

به گزارش بازار، تیز فروش یکی از با کیفیت ترین و معتبر ترین برند کولر گازی و اسپیلت های تولید شده، کولر گازی و اسپیت برند گری می باشد. این برند شناخته شده در سرتاسر جهان، دارای کیفیت و کارایی بسیار خوبی بوده و توانسته است به عنوان رقیب سرسخت اغلب برند های مطرح شده در دنیا شناخته شود. این برند توسط شرکت گری در کشور چین تولید شده است.

این شرکت در حقیقت شرکتی آمریکایی می باشد که به دلیل پایین آوردن هزینه های خود، کارخانه به کشور چین انتقال یافته است. این شرکت توانست تنها با گذشت سه دهه، در بیش از ۲۰۰۰ کشور در سرتاسر دنیا محصولات خود را به فروش برساند و امروزه به صورت سالیانه بیش از ۶۰۰ میلیون دستگاه تهویه مطبوع همچون کولر گازی تولید و در بازار عرضه می شود.

کولر گازی و اسپیلت گری مورد بررسی و تست پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی قرار گرفته اند و توانسته اند حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی، بهترین عملکرد و کارایی را از خود نشان دهند. این کولر گازی دارای انواع گوناگون و عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد.

کولر گازی گری

انواع این کولر گازی و اسپیلت برند گری

 از جمله انواع کولر گازی برند گری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کولر گازی پنجره ای (دسته بندی با توجه به اینورتر یا بدون اینورتر، T۳ یا T۱، سرد یا سرد و گرم، نوع گاز موجود در کولر)

کولر گازی پرتابل (دسته بندی با توجه به اینورتر یا بدون اینوتر و نوع گاز مصرفی)

کولر گازی و اسپیلت دیواری (دسته بندی با توجه به اینورتر یا بدون اینورتر، T۳ یا T۱، سرد یا سرد و گرم، نوع گاز موجود در کولر)

کولر گازی داکت (کانالی) (دسته بندی با توجه به اینورتر یا بدون اینوتر و نوع گاز مصرفی)

کولر گازی سقفی (دسته بندی با توجه به اینورتر یا بدون اینوتر و نوع گاز مصرفی)

کولر گازی ایستاده (این سیستم از ۲۴۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ شامل کمپرسور روتاری و از ۳۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ از کمپرسور اسکرال بهره می گیرد)

کولر گازی مولتی پنل ساده و پیشرفته

معرفی مدل های کولر گازی دیواری گری

کولر گازی های دیواری گری شامل مدل های اینورتر آی کول اچ، آی کول لومو و بورا می باشد.

مدل های بدون اینورتر : اس فور ماتیک، اس ماتیک، اکسنت، جی فور ماتیک، جی ماتیک، دی ماتیک، کیو ماتیک

مدل های : اینورتر و اس فور ماتیک، اس ماتیک، اکسنت، جی فور ماتیک، جی ماتیک.

مدل های : دی ماتیک و کیو ماتیک

مدل های فقط سرد : جی ماتیک و جی فور ماتیک

مزایا و امکانات کولر گازی برند گری

میزان مصرف بسیار کم

دارای قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی

بهترین گزینه برای تمامی شرایط آب و هوایی

تکنولوژی باکیفیت و برتر استفاده شده در کولر های گازی گری (کیفیت ساخت و امکانات کولر ۱۸ هزار آن با کولر ۳۶ هزارش چندان تفاوتی نداشته و هر دو دارای بهترین و بالاترین کیفیت می باشند. )

موتور های تولید شده در دو نوع T۱ و T۳

غالب محصولات دارای رتبه انرژی A++ و یا A+++

دارای موتور های اسکرول و روتای با کیفیت بسیار بالا

تولید و عرضه در دو نوع اینورتر دار و بدون اینورتر

کم مصرف ترین نوع کولر های گازی

قدرت پرتاب باد فوق العاده بالا در اسپیلت های برند گری

خدمات پس از فروش کولر گازی گری

همانطور که می دانید متاسفانه کشور ما دچار تحریم است و از این رو برند گری حضور مستقیمی در ایران ندارد. این شرکت خدمات پس از فروش خود را به شرکت های داخلی واگذار کرده است. اگر به هر دلیلی نتوانستید از خدمات پس از فروش دستگاه خود بهره مند شوید، می توانید با تعمیرکاران ما تماس بگیرید. تعمیرکاران متخصص ما با داشتن تمامی مجوز های مربوطه و گذراندن دوره های حرفه ای تعمیرکولر های گازی به آسانی مشکل شما را حل خواهند نمود.

کولر گازی و اسپیلت برند گری GREE

خرید کولر گازی و اسپیلت برند گری

همان طور که می دانید کولر گازی ها یا همان اسپیلت ها به عنوان کالا های سرمایه ای شناخته می شوند و تجهیزات تهویه مطبوع آن ها جزو کالا های مصرفی به حساب نمی آید. با توجه به اینکه این محصولات دارای قیمت نسبتا بالایی بوده و استفاده از آن ها در طولانی مدت انجام می شود، می بایست هنگام خرید آن ها به نکات زیادی توجه کرد.

جهت خرید کولر گازی و اسپیلت های برند گری می بایست به سایت های تخصصی و با سابقه ی فروش این برند رفته و از این که این سایت به صورت حرفه ای اقدام به عرضه محصولات کولر گازی گری می کند اطمنیان حاصل کنید. هنگام خرید کولر گازی مد نظر خود تمامی اطلاعات فنی و دقیق را بررسی کرده تا بتوانید علاوه بر خرید کالایی مناسب و مورد نیاز خود، با قیمت بهتری آن را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که اغلب افراد هنگام خرید کولر گازی و اسپیلت از سایت های غیر تخصصی که هیچگونه اطلاعات فنی دقیقی در خصوص کالای خود ندارند، مجبور به تعویض و یا عودت کولر خریداری شده می شوند. که این موضوع علاوه بر صرف زمان، هزینه مضاعدی برای افراد خواهد داشت. فراموش نکنید که هنگام خرید از مشاوره کارشناسان و مهندسین تاسیسات مربوطه استفاده کنید.

از جمله موارد دیگری که در انتخاب کولر گازی و یا اسپیلت مورد نیاز خود می بایست به آن توجه کنید می توان به مواردی چون متراژ محل مورد نظر، تعداد پنجره ها، ساعات استفاده از کولر گازی، تعداد افراد ساکن در محیط اطراف کولر گازی و کاربری مکان توجه کرد. همچنین اطلاعات مهمی را باید از کولر گازی انتخابی خود بدست آورید. مهم ترین این اطلاعات به شرح زیر می باشد:

توان سرمایش و گرمایش هر پنل

نوع کمپرسور کولر گازی (سیلندر پیستونی مخصوص هوای معتدل، سیلندر پیستونی (تروپیکال) مخصوص هوای استوایی، روتاری مخصوص هوای معتدل، روتاری (تروپیکال) مخصوص هوای استوایی)

برق مصرفی بر حسب آمپر و توان مصرفی کل بر حسب وات

ابعاد و وزن کولر گازی

رده انرژی کولر گازی

میزان صدای کولر گازی در هنگام کار

تمامی کولر گازی ها و اسپیلت های برند گری و سایر کولر های ارائه شده توسط برترین برند های دنیا، با برگه ضمانت و گارانتی اصل شرکت، توسط ما به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

منبع : https://tizfrosh.com/search/products/category-gascooler/brand-۱۱

کد خبر: ۱۰۹٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha