۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
افزایش ۸۵ درصدی ترانزیت از بندر شهید رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبرداد؛

افزایش ۸۵ درصدی ترانزیت از بندر شهید رجایی

بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۸۵ درصدی ترانزیت از بندر شهید رجایی خبرداد و میزان ترانزیت صورت گرفته در مدت شش ماه سال جاری را ۱۴۱ هزار TEU کانتینر عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنادرو دریانوردی هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی‌ران ظهر امروز در تشریح فعالیت شش ماهه بندر شهید رجایی درحوزه کانتینری اظهار کرد: طی این مدت نیز ۲۰۸ هزار و ۷۳۵ TEU کانتینر وارد بندرشهید رجایی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی، میزان ترانزیت صورت گرفته در مدت یاد شده را ۱۴۱ هزار TEU کانتینر عنوان کرد که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجه ۸۵ درصدی را نشان می دهد.

محمدی کرجی ران خاطرنشان کرد: همچنین در شش ماهه نخست امسال ۸۲۴ فروند کشتی کانتینری به بندر شهید رجایی تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲,۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش بازار، بندر شهید رجایی با دارا بودن ۱۰ پست اسکله کانتینری به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و بهرگیری از تجهیزات پیشرفته بندری درحال حاضر ظرفیت تخلیه و بارگیری ۵,۵ میلیون TEU کانتینر را دارا است.

کد خبر: ۱۰۹٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha