۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
راه اندازی تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها
برای پاسخگویی به سوالات مردم صورت گرفت؛

راه اندازی تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها

با راه اندازی تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه ها، ارائه خدمات غیر حضوری مشاوره‌ای سرعت گرفت.

به گزارش بازار به نقل از سازمان هدفمند سازی یارانه ها، ۶۰ خط گویا برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره به مردم راه اندازی شد.

امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور در ارتباط با این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و لزوم انجام پاسخگویی به سوالات و مشاوره‌های مردم در سراسر کشور در حوزه یارانه ها، هموطنان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور پاسخ پرسش‌ها و راهنمایی‌های خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به ارایه خدمت رسانی بهتر به آحاد مردم در سریع‌ترین زمان ممکن، افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای دولت الکترونیک و همچنین رعایت حقوق و رفاه حال شهروندان، ۶۰ خط تلفن گویا برای ارتباط گیری مستقیم مردم با سازمان راه اندازی شد تا کارشناسان این بخش، پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات در این زمینه باشند.

حاجتی اضافه کرد: هموطنان گرامی می‌توانند در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستان‌ها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب نمایند. همچنین در ساعات اداری نیز به طور مستقیم با کارشناسان واحد پاسخگویی مشکل خود را مطرح و پیگیری نمایند و یا در صورت نیاز به سازمان‌های مربوطه و دفاتر همکار معرفی شوند.

وی به ایجاد مکانیسم‌های الکترونیکی برای ثبت سوالات مردم و پیگیری آن در حوزه یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: هموطنان گرامی برای دسترسی بیشتر با اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی و همچنین دریافت پاسخ پرسش‌های خود و سایر خدمات الکترونیکی سازمان می‌توانند به آدرس پایگاه اطلاع رسانی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور به آدرس www.hadafmandi.ir مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۰۹٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha