۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
افزایش رمزارزها در بازار پرنوسان| توکن های جدید در لیست خرید سرمایه گذاران
خبرگزاری بازار گزارش می دهد؛

افزایش رمزارزها در بازار پرنوسان| توکن های جدید در لیست خرید سرمایه گذاران

در حالی که روزهای اخیر شاهد نوسان ارزهای دیجیتال هستیم داده‌های تازه نشان می‌دهد که تمایل برای سرمایه گذاری در این بازار افزایش یافته و ماینرها برای استخراج رمزارزهای جدید به صورت جدی دست بکارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازار، در حالی که روزهای اخیر شاهد نوسان ارزهای دیجیتال هستیم داده‌های تازه نشان می‌دهد که تمایل برای سرمایه گذاری در این بازار افزایش یافته است و از طرف دیگر ماینرها به صورت جدی دست بکار شده اند و در ۱۲ ماه اخیر نزدیک به ۵,۰۰۰ ارز دیجیتال جدید در بازار عرضه شده و این جهش بزرگ‌ترین رشد سالانه تعداد ارزهای دیجیتال از زمان پیدایش بیت کوین است.

در شرایط کنونی با وجود اینکه بین کوین در محدوده ای ۴۰ هزار دلار در حال نوسان است برخی از ارزهای دیجیتالی همچنان در روندی صعودی قرار دارند که بخشی از رشد این نمادها تحت تاثیر موضع گیری شرکت های بزرگ استارت آپی و ... است که با افشای اطلاعات مربوط به معامله با یک ارز دیجیتالی بازار را با نوسان جدید روبرو می کنند.

برای نمونه جف زرلین، بنیان‌گذار بازی اکسی اینفینیتی، به تازگی اعلام کرده است که «وجود ایده‌های بسیار مهیج در صنعت بازی رقابت تنگاتنگی را میان توسعه‌دهندگان این حوزه ایجاد کرده و تقابل بازی‌های گوناگون برای جلب مخاطب کمک می‌کند ارزهای دیجیتال در معرض توجه قرار گیرند.» این ادعا هرچند می تواند یک خبر کذب یا افشای اطلاعات از ورود سرمایه گذاران رمزارزها به این صنعت باشد و در آینده چشم انداز جدیدی در بازار شاهد باشیم، اما در کوتاه مدت این ادعاها یک نوسان مثبت برای رمزارزها ایجاد می کند.

 زرلین معتقد است که پذیرش ارزهای دیجیتال آن‌چنان گسترش پیدا نکرده ولی گیمینگ می‌تواند ما را به نقطه پذیرش گسترده برساند.» حال با توجه به اینکه تعداد کاربران اکسی اینفینیتی از مرز یک میلیون نفر عبور کرده و درآمدزایی این بازی بالغ بر ۲.۱ میلیارد دلار موضوع گیری بنیان گذار ان می تواند رشد توکن این بازی را توجیه کند که از ابتدای سال جاری میلادی رشد خیره‌کننده‌ای داشته و این اظهار نظر به معنای تلاش برای تدوام حفظ قیمت این توکن در شرایطی است که رمزارزهای اصلی با افت قیمت مواجه شده اند.

کد خبر: ۱۰۹٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha