۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
تحقق ۹۸ درصدی برنامه بیمه طیور توسط صندوق بیمه کشاورزی
در سال زراعی ۴۰۰-۱۳۹۹ صورت گرفت؛

تحقق ۹۸ درصدی برنامه بیمه طیور توسط صندوق بیمه کشاورزی

صندوق بیمه کشاورزی تاکنون با ارائه طرح های نوین بیمه ای و راهبری برخط از کشاورزی کشور پشتیبانی کرده است که تحقق ۹۸درصدی برنامه ابلاغی سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بخش طیور نمونه ای از این پشتیبانی ها است.

به گزارش بازار به نقل از بانک کشاورزی، مدیریت هوشمندانه مخاطرات بخش کشاورزی به لحاظ نقشی که در تأمین امنیت غذایی کشور دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و صندوق بیمه کشاورزی تاکنون با ارائه طرح های نوین بیمه ای و راهبری برخط این بخش مهم از کشاورزی کشور پشتیبانی کرده است که تحقق ۹۸ درصدی برنامه ابلاغی سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بخش طیور نمونه ای از این پشتیبانی ها است.

عملکرد صندوق بیمه کشاورزی در ۳۲ استان کشور در سال زراعی ۴۰۰-۱۳۹۹ نشان دهنده بیمه بیش از یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون قطعه در بخش طیور و تحقق ۹۸ درصدی پرتفوی ابلاغی در این بخش است. این در حالی است که صندوق بیمه کشاورزی با بیمه بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزارهکتار در بخش زراعت و بیش از ۲۹.۵ میلیون واحد دامی عملکرد قابل قبولی داشته است.

بر اساس این گزارش، در بررسی ها و ارزیابی های به عمل آمده، مدیریت های شعب بانک کشاورزی در استان های اردبیل، چهارمحال و بختیاری و خوزستان عملکرد مطلوبی را در زمینه بیمه کشاورزی داشته اند و با کسب امتیاز مطلوب، به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

کد خبر: ۱۰۹٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha