۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
حرکت به سمت توسعه زیرساخت های الکترونیکی نیاز امروز جامعه
دبیر شورای شهر تبریز عنوان کرد؛

حرکت به سمت توسعه زیرساخت های الکترونیکی نیاز امروز جامعه

تبریز- دبیر شورای شهر تبریز گفت: شیوع ویروس و بیماری کرونا در کنار تمام سختی های خود، چالشی برای ما ایجاد کرده تا ظرفیت ها و توان خود در مجموعه شهرداری را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، سعید نیکوخصلت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این روزها بار دیگر نشان داد که ما نیازمند حرکت به سمت شهر هوشمند و توسعه زیرساخت های الکترونیکی هستیم.

وی با بیان اینکه ما باید زیر بار این تعهد و فشار برویم، ادامه داد: برای مثال می توان صدور پروانه ساختمانی را به صورت الکترونیکی انجام داد تا شهروند به وسیله گوشی تلفن همراه خود و از خانه، در کوتاهترین زمان موفق به دریافت این پروانه شده و در نهایت بیشترین بازتاب و رضایتمندی حداکثری نیز محقق شود.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اقدامات شهرداری تبریز در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: همه سعی دارند در این روزها وظیفه خود را به درستی انجام دهند هر کسی به فراخور کار و تخصص خود اقداماتی انجام می دهد که  شهرداری هم با اقدامات گسترده در این امر حضور داشته است.

وی با بیان اینکه باید مشکلات را به فرصت تبدیل کنیم، اظهار داشت: با همکاری سازمان فناوری شهرداری تبریز سعی داریم جلسات شورای شهر تبریز را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرده و در این خصوص تمرین کنیم.

کد خبر: ۱۰٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha