۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در مناطق عملیاتی نفت فلات قاره برای مقابله با کرونا
در نشست کمیته راهبردی سلامت شرکت نفت فلات قاره تاکید شد

استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها در مناطق عملیاتی نفت فلات قاره برای مقابله با کرونا

در نشست کمیته راهبردی سلامت شرکت نفت فلات قاره ایران که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولان ۶ منطقه عملیاتی برگزار شد، آخرین شرایط و اقدامات مناطق و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفت و بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود تاکید شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اتخاذ راهکارهای مناسب در این زمینه، جلسه کمیته راهبردی سلامت شرکت نفت فلات قاره ایران سه‌شنبه، ٥ فروردین با حضور مدیرعامل این شرکت و مدیران مرتبط برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در این جلسه ضمن تاکید بر اتخاذ وحدت رویه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در شرکت، از همه مدیران و همکاران خواست از همه ظرفیت‌های موجود برای این منظور استفاده شود.

علیرضا سلمان زاده همچنین پیروی از تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برای دستیابی به نتیجه مناسب را خواستار شد.

به گفته وی، حفظ سلامتی همکاران و خانواده‌ها، مهمترین اولویت مدیران شرکت است و برای رسیدن به این هدف همه باید همکاری کنند.

در این جلسه مدیران و روسای ستادی مرتبط نیز گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا ارائه دادند.

روسا و ‌مسئولان مناطق عملیاتی نیز که به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند به بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این مناطق از جمله توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی‌ کردن اتاق‌ها و مکان‌های عمومی و … پرداختند.

گفتنی است، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد پیشگیری و مقابله با این ویروس در شرکت نفت فلات قاره ایران تشکیل شده و با تشکیل جلسات منظم، اقدامات فوری و اثربخشی برای مقابله با این بیماری انجام شده است.

کد خبر: ۱۰٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha