۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
تولید صاحب مدرسه می شود
انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه علم و صنعت

تولید صاحب مدرسه می شود

با انعقاد تفاهم نامه توسعه همکاری های همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه علم و صنعت، گام دیگری برای توسعه همکاری های آموزشی تحقیقاتی در سطح ملی و بین المللی برداشته شد.

به گزارش  بازار به نقل از شاتا، در دیدار ابوالفضل کیانی بختیاری «مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی» و جبارعلی ذاکری «رئیس دانشگاه علم و صنعت»، تفاهم نامه همکاری های همه جانبه میان طرفین منعقد شد.

کیانی بختیاری با برشمردن توانمندی های سازمان مدیریت صنعتی در زمینه هایی نظیر آموزش های تخصصی و کاربردی؛ مشاوره و تحقیق، کانون های ارزیابی مدیران حرفه ای، دوره های آمادگی استخدام و توانمندسازی دانش آموختگان، مشاوره و اجرای مدیریت چابکی و استراتژی برای سازمان ها و ... اظهار داشت: نخستین رویکرد سازمان در دوره جدید، ایفای نقش های حاکمیتی، تعریف فعالیت های مساله محور، تعامل دستگاه های اجرایی با هدف کمک به دولت برای تحقق برنامه های توسعه کشور است و در این راستا آمادگی دارد "مدرسه تولید" را با همکاری دانشگاه علم و صنعت راه اندازی کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، دیگر رویکرد جدید این سازمان را تدوین و توسعه آموزش های کاربردی معتبر در سطوح بین الملی و همسو با صنایع هدف، عارضه یابی، آسیب شناسی بنگاه ها و ایجاد کلینیک های صنعتی به منظور اصلاح ساختارهای مدیریت، منابع انسانی، مالی و کسب و کار بنگاه ها عنوان نمود.

کیانی بختیاری با اشاره به توانمندی های سازمان مدیریت صنعتی در حوزه های آموزش، مشاوره، مرکز همایش ها و ... در خصوص انعقاد تفاهم نامه خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های مورد توافق از جمله کانون های ارزیابی و دوره های مدیریت حمل و نقل پیشرفته و دوره های کارورزی، در بالاترین سطح، همکاری ها را آغاز نماید.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برگزاری دوره های بین المللی این سازمان گفت: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم، همچنین بسیاری از دوره های جدید از جمله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت صندوق های بازنشستگی با ایتالیا، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاهها و سازمان ها (CSR)؛ مدیریت صنایع معدنی؛ مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را با دانشگاه های کانادا راه اندازی کرده ایم.

کیانی بختیاری تصریح نمود: علاوه بر این، سازمان مدیریت صنعتی آماده است در خصوص آینده پژوهی فناورانه و آموزش های تخصصی با توجه به سوابق و تجاربی که دارد، با دانشگاه علم و صنعت همکاری نماید.

در این جلسه جبارعلی ذاکری «رئیس دانشگاه علم و صنعت» نیز ضمن بیان فعالیت های این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت ایران، رسالت اصلی خود را تربیت نیروی انسانی، تولید دانش، فناوری و کارآفرینی خلاقانه در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان، مبتنی بر نوآوری های آموزشی، پژوهشی و مدیریتی می داند و با توجه به موفقیت آن در توسعه تعاملات صنعتی امیدواریم با همکاری سازمان مدیریت صنعتی در زمینه تجاری سازی و انبوه سازی محصولات نیز به این مهم دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط دانشگاه های آلمان با ایران از طریق این دانشگاه علم و صنعت صورت می گیرد و با توجه به تعاملات بین المللی سازمان مدیریت صنعتی در این زمینه نیز می توانیم همکاری بسیار خوبی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت در پایان ابراز امیدواری نمود با انعقاد این تفاهم نامه، همکاری مشترکی در زمینه طراحی و اجرای روش های آموزشی صورت پذیرد که نتایج ارزنده ای عاید ذینفعان، بویژه در حوزه آموزش در سطح کشور شود.

کد خبر: ۱٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha