۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
بستر توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اردبیل فراهم شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بستر توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اردبیل فراهم شود

اردبیل - احمدی، کارشناس بخش گردشگری گفت: زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان اردبیل باید فراهم شود.

موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه گردشگری می تواند محور توسعه استانی باشد گفت: قطعا توجه به صنعت گردشگری می تواند توسعه ای پایدار ایجاد کند.

کارشناس بخش گردشگری اظهار کرد: ایجاد اشتغال و در آمد ارزی، افزایش در آمد سرانه و گرفتن سهم مناسب از بازار گردشگری بین المللی از جمله علل نیاز به توسعه گردشگری است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه گردشگری در دوران کرونایی اظهار کرد: توسعه بدون حضور بخش خصوصی اتفاق نخواهد افتاد بنابراین باید برای دوران پساکرونا، همه ظرفیت ها در راستای احیا و توسعه صنعت گردشگری به کار گرفته شود.  

احمدی با بیان اینکه باید زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان اردبیل فراهم شود گفت: وقوع یک بحران، نباید باعث ایستایی و سکون گردشگری شود بلکه باید تلاش شود تا مسیر و راه برون رفت از بحران، شناسایی و موانع پیش روی توسعه گردشگری برداشته شود.

کارشناس بخش گردشگری اظهار کرد: احیای صنعت گردشگری در پساکرونا باید بر مبنای توسعه پایدار مورد توجه باشد گفت: صنعت گردشگری صنعتی کم هزینه است که می تواند بازدهی قابل توجه در بازه زمانی کوتاه مدت داشته باشد.

وی با اشاره به اقامتگاه های بوم گردی ایجاد شده در استان اردبیل در طی سالهای اخیر گفت: بی شک انجام برخی اقدامات در راستای اعتماد سازی برای رعایت پروتکل های بهداشتی، می تواند زمینه حضور گردشگران بالاخص گردشگران داخلی را فراهم سازد.

کارشناس بخش گردشگری با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری نیازمند هم‌افزایی همه ارکان مرتبط با این صنعت است اظهار کرد: بی شک بحران کرونا تمام می شود و نیاز است از هم اکنون بسترهای توسعه ای این صنعت در استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۰۹٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha