۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
شناور افراماکس ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا:

شناور افراماکس ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بوشهر- زارعی مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: شناور افراماکس ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده و باید به گونه‌ای عمل کنیم که شاهد تحقق عینی شعار سال و بهبود وضعیت تولید و نهایتا اشتغال و معیشت مردم باشیم.

وی افزود: دولت سیزدهم از زمان استقرار تاکنون در راستای بهبود وضعیت تولید و گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش فراوانی داشته و امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا به فعالیت‌های این مجموعه اشاره و خاطر نشان کرد: شرکت صدرا در زمان اوج فعالیت خود در چند دهه گذشته، کارگران زیادی را به کار گرفت و ایجاد اشتغال خوبی داشت و انتظار داریم با افرایش پروژه‌ها، شاهد بهبود اشتغال نیز باشیم.

زارعی از مراحل پایانی ساخت شناور افراماکس ۲ و پیشرفت ۹۵ درصدی این شناور عظیم خبر داد و گفت: این شناور بزرگ در حال حاضر توسط شرکت صدرا و در جزیره صنعتی صدرا مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند و با تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته، به پیشرفت ۹۵ درصدی رسیده است.

وی بیان کرد: این شناور بیش از ۱۱۳ هزار تن وزن دارد و از پروژه‌های مهم استان است که تا دو ماه آینده وارد آب‌های بین‌المللی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی صدرا ابراز داشت: این مجموعه دارای توانمندی و ظرفیت بالایی در کشتی‌سازی و سایر شناورهاست و به فضل خدا بتوانیم با فعال‌سازی همه ظرفیت‌ها به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۰۹٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha