۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
نرخ بیکاری در بوشهر و گناوه حدود ۱۸ درصد است
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

نرخ بیکاری در بوشهر و گناوه حدود ۱۸ درصد است

بوشهر- جمیری نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: نرخ بیکاری در بوشهر و گناوه حدود ۱۸ درصد است.

عبدالکریم جمیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم و رشد و رونق اقتصادی، ماموریت سختی دارد و بدون تردید با نگاه به توان داخل می‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: بوشهر دارای ظرفیت بسیار زیادی بویژه در حوزه اقتصاد دریامحور است و با تقویت این حوزه می‌توانیم به ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری بسیار امیدوار باشیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه در شرایط کنونی وضعیت اشتغال در شهرستان‌های بوشهر و گناوه و دیلم به هیچ وجه مناسب نیست و باید اقدامات لازم را برای برون رفت از این وضعیت انجام دهیم.

جمیری با بیان اینکه نرخ بیکاری در بوشهر و گناوه حدود ۱۸ درصد است گفت: هم‌اکنون در شهرستان‌های بوشهر و گناوه و دیلم بین ۱۲ تا ۱۸ درصد نرخ بیکاری داریم که رسیدن به وضعیت مطلوب، نیازمند همکاری تمام مسئولان است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه باید نسبت به اجرای مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی نهایت همکاری را داشته باشند وگرنه وضعیت اشتغال، تغییری نخواهد کرد.

جمیری افرود: حمایت از تولیدکنندگان بومی و ارائه تسهیلات کم‌بهره و راه‌اندازی واحدهای راکد نیز گام دیگری در راستای بهبود وضعیت اشتغال است.

کد خبر: ۱۰۹٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha