۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
اهتمام ویژه دولت برای تکمیل طرح های کشاورزی ایلام
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

اهتمام ویژه دولت برای تکمیل طرح های کشاورزی ایلام

ایلام- وزیر جهاد کشاورزی از اهتمام ویژه دولت برای تکمیل طرح های کشاورزی ایلام خبر داد و گفت: برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان اعتبارات لازم تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدجواد ساداتی نژاد ظهر پنجشنبه در بدو ورود به ایلام با اشاره به ظرفیت های مهم کشاورزی در استان ایلام، افزود:دولت برای تزریق اعتبار و تکمیل طرح های مهم حوزه کشاورزی اهتمام ویژه ای دارد.

وزیر جهاد کشاورزی و یادآور شد: امروز از مهم‌ترین طرح‌های نیمه تمام استان در حوزه کشاورزی بازدید و پس از بازدید برای تکمیل طرح‌ها در شورای اداری با حضور رئیس جمهوری تصمیم گیری می شود.

ساداتی نژاد با اشاره به طرح‌های کشاورزی شهرستان ملکشاهی نیز افزود: از طرح‌ها و پمپاژهای مورد نیاز این شهرستان نیز بازدید و در اسرع وقت با اهتمام و هماهنگی وزارت نیرو راه اندازی می‌شوند.

وی افزود: طرح  ۵۵۰ هزار هکتاری، سامانه گرمسیری از مهم‌ترین طرح‌های حوزه کشاورزی استان است که دولت برای تزریق اعتبار و اتمام این طرح‌ها نیز اهتمام ویژه دارد.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: ایستگاه پمپاژ کشاورزی داجیوند - کهره در شهرستان هلیلان با برنامه‌ریزی‌های منسجم وزارت تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

ساداتی نژاد تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی برای تکمیل سد چناره شهرستان چرداول نیز برنامه‌های دارد و امیدواریم این طرح نیز با تزریق اعنبار در اسرع وقت به اتمام برسد.

کد خبر: ۱۰۹٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha